Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Цього року аварійна служба «Закарпатгаз» відпрацювала понад 3,6 тисячі викликів

Цього року аварійна служба «Закарпатгаз» відпрацювала понад 3,6 тисячі викликів

Цього року аварійна служба «Закарпатгаз» відпрацювала понад 3,6 тисячі викликів

Для підвищення оперативності дій при локалізації аварій та виконанні ремонтних робіт на об’єктах систем газопостачання ПАТ "Закарпатгаз" створив центральну диспетчерську аварійну службу"104". Адже впродовж доби від мешканців Закарпатської області надходить до 30 викликів. З початку року служба відпрацювала понад 3,6 тисячі аварійних викликів, з яких 15 були пов’язані з підозрою на замінування різноманітних об’єктів. Найчастіше звернення споживачів пов’язані із порушенням правил використання блакитного палива у побуті і припадають на холодні пори року – час, коли найактивніше використовується газоспоживаюче обладнання.

ВІДЕО ДНЯ

Сьогодні на території Закарпатської області працює 44 аварійні бригади, а автопарк "аварійників" оновлений 7 сучасними машинами марки Volkswagen Transporter. Машини укомплектовані радіозв’язком, інструментами та іншими сучасними технічними засобами. У кожній машині також встановлена система GPS-навігації, яка, власне і дозволяє диспетчеру відслідковувати місце перебування автомобіля та визначати найближчу до аварійної ситуації бригаду, яка зможе прибути в найкоротші терміни, – повідомляє прес-служба ПАТ "Закарпатгаз".

"Варто відзначити, що запровадження центральної диспетчерської служби АДС значно підвищило якість та оперативность реагування газовиків на виклики. Сюди надходять звернення від споживачів з усієї області", – зазначив начальник аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Закарпатгаз" Павло Присяжнюк.

Реклама

Як тільки надходить повідомлення про можливу аварійну ситуацію, диспетчер центральної диспетчерської служби вносить наявну інформацію про це в електронну картку та передає інформацію бригаді,  яка знаходиться найближче до місця аварії. Кожен телефонний дзвінок, який надходить на короткий номер "104" записується на електронні носії та ретельно опрацьовується.

Крім того, диспетчер координує пересування "аварійників" і при необхідності підказує найкоротший шлях до місцявиклику. Під час виїзду дії аварійної бригади координуються диспетчером служби "104": він відстежує всі етапиреагування на виклик, контролює терміни прибуття та виконання аварійних заявок.

Реклама

Під час прийому заявки черговий диспетчер аналізує ситуацію та ступінь її загрози. Споживачу проводиться відповідний інструктаж, як діяти в тій чи іншій ситуації – це дозволяє попередити виникнення загрозливої ситуації до того, як служба "104" приїде на місце виклику.

Для підтримання високого рівня кваліфікації працівників служби "104", ПАТ "Закарпатгаз" щороку проводить тренувальні заняття згідно з ПЛЛАСом (План локалізації та ліквідації аварійних ситуацій) відповідно до складених графіків. Зокрема, відпрацьовуються дії диспетчера, оперативність доїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу. За їх результатами оцінюється підготовка працівників та виявляються окремі недоліки, над усуненням яких компанія працює в подальшому.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно