Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Своїм досвідом розвитку регіону готова поділитись угорська делегація області Бач-Кішкун

Своїм досвідом розвитку регіону готова поділитись угорська делегація області Бач-Кішкун

Своїм досвідом розвитку регіону готова поділитись угорська делегація області Бач-Кішкун

У рамках перебування на Закарпатті угорської делегації області Бач-Кішкун у Закарпатській області на чолі з головою зборів Ласло Рідег, відбулося ряд зустрічей, перемовин та ознайомчих поїздок, на яких їх супроводжував перший заступник голови облради Йосип Борто.

ВІДЕО ДНЯ

Серед іншого угорські гості мали змогу ознайомитись з діяльністю ТОВ «Котнар», яким керує депутат Закарпатської обласної ради, голова постійної комісії з питань транскордонного співробітництва, розвитку туризму та рекреації, посол ордена виноробів ім. Святого Венцеля Чаба Пейтер. Він детально розповів про зародження підприємства, а було це в далекому 1996-му уже минулого століття, стан справ підприємства, яке нині серед лідерів-виноробів України, та про те, що підтримувати понад 160 гектарів родючих виноградників, виробляти престижні напої, збувати продукцію - справа не з легких. Та є досвід, професійні кадри і, що не менш важливо, бажання робити улюблену справу найкраще , що й допомагає навіть за нинішніх непростих реалій триматися гідно, – інформує прес-служба Закарпатської облради.

Як розповіла маркетолог Ольга Тоїчкіна, вина заводу «Котнар» з кожним роком і якістю, і ароматом завойовують усе більше поціновувачів. Понад 10 найменувань продається не тільки на теренах Закарпаття, а й багатьох інших областей на навіть у 10 країнах світу. Виробляє «Котнар» і якісні вітамінні соки та іншу консервну продукцію. Та щоб не розповідати про все це поважним гостям, їх запросили оглянути упорядковані виноградні плантації, європейського рівня виробництво, фірмові магазини та ошатний дегустаційний зал, який знаходиться в селі Мужієво, де і прийняв гостей Чаба Пейтер. Гості уважно розглядали дизайн пляшок, упаковок і, звісно, смакували вина. Відгуки - теплі, позитивні. Як результат, кожен знайшов своє вино.

Реклама

У ході перемовин Ласло Рідег розповів, що на Закарпатті він не вперше і наш край припав йому до серця. «Бач-Кішкун - рівнинна область, що між Дунаєм і Тисою. Закарпатська – гірська. То ж одна для одної є цікавою. Маємо й спільні риси, спільні проблеми і наміри дати нашим громадам можливість розвиватись, будувати своє життя на рідній землі, - наголосив Голова зборів Ласло Рідег і додав: – Для цього влада повинна забезпечити людям робочі місця, зарплату і соціальний пакет. У керівництва Закарпаття такі ж цілі».

Далі він розповів про те, що в області Бач-Кішкун запрацювало потужне підприємство «Мерседес», де зайнята половина жителів області. «Для іншої половини ми повинні знайти робочі місця, достойні зарплати, аби люди хотіли працювати вдома, а не виїжджати у чужі країни. Тому ми зацікавлені у співпраці із Закарпаттям і готові поділитись своїм досвідом розвитку області у період, коли ще не мали доступу до європейських коштів, та коли увійшли в Євросоюз, – мовив поважний гість та додав: – Нам хочеться, аби ви зробили менше помилок, ніж зробили ми на цьому шляху».

Реклама

На завершення, висловив упевненість у тому, що започаткована нині співпраця між двома областями має велике майбутнє.

Чаба Пейтер відповів на всі запитання, поділився своїми планами на майбутнє, тільки й словом не обмовився про те, що за свою роботу він нагороджувався неодноразово відзнаками державного та обласного рівнів, а очолювані підприємства визнавалися найкращими платниками податків, продукція ж – перемагала в конкурсах по якості.

На запитання, як «Котнар» рекламує свою продукцію, Пейтер Чаба відповів скромно: «Найефективніша реклама – це коли людина посмакує вино, оцінить його і зробить свій вибір, а тоді розповість іншим». Для цього, на його переконання, слушно серед іншого в межах Берегівщини, де є міжнародні пункти пропуску, а, отже, потік іноземних туристів, створити Винний шлях, облаштувавши виноробні так, аби в них людина мала змогу сама спробувати долучитись до створення вина і повезти додому бочечку вже власноруч зробленого сонячного напою. А зроблене власними руками завжди цінніше.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно