Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

На Закарпатті з’явилися «файні» фрукти

На Закарпатті з’явилися «файні» фрукти

Місцевий продукт вирощений за європейськими технологіями та із особливою турботою. Це все про справжні «файні» фрукти, які незабаром можна побачити на прилавках мережевих магазинів України.

ВІДЕО ДНЯ
На Закарпатті з’явилися «файні» фрукти – 01

На Закарпатті з’явилася нова торгова марка – «Файно фрут», яку створило підприємство «Яблогруп Закарпаття». Сьогодні – це соковиті яблука, а завтра під цією торговою маркою планує підприємство вирощувати  вишні, персики, абрикоси, сливи та інше. Також у стратегію розвитку компанії входять такі продукти як соки, дитяче харчування, повидла, сушені чіпси, та інше. Адже конкурентноздатний кінцевий продукт – це основний напрямок діяльності фірми.

Реклама
На Закарпатті з’явилися «файні» фрукти – 02

Цього літа керівництво компанії зробило ще один суттєвий крок на шляху розвитку компанії та закарпатського садівництва – створили всеукраїнську торгову марку, яка зараз проходить реєстрацію.

Реклама

Її назвали – «Файно фрут». Чому саме так?

На Закарпатті з’явилися «файні» фрукти – 03

 «Файно фрут» – це новий, особливий підхід до вирощення яблук та фруктів. Тут максимально ефективно використовують безцінні закарпатські ресурси: сонце, плодоносний ґрунт, технології та дбайливе ставлення персоналу.

Реклама
На Закарпатті з’явилися «файні» фрукти – 04

«Файно» асоціюється із Закарпаттям, яке вже не перше покоління вирощує різноманітну палітру справжніх фруктів. Ми хотіли, щоб клієнт через назву зрозумів походження продукції. Кожен українець знає, що закарпатські природні умови і його турботливі мешканці сприяють процесу вирощування якісних культур. Основним капіталом бренду є довіра його клієнтів. Також Закарпаття відоме як екологічно чистий регіон України з відомою рекреаційною складовою і це також, ми вважаємо, є додатковою цінністю. У своїй роботі менеджмент компанії  буде доводити це своїм клієнтам.

Слово «фрут», також відомо мешканцям України. У нашому логотипі воно має на меті розповісти про асортимент продукції підприємства, який є досить широким. Це слово іноземного походження і саме тому, що компанія має наміри продавати свої вироби і за межами країни. На даний момент вже підписані експортні угоди у країну ЄС і незабаром відбудуться перші поставки продукції. Саме з цього приводу логотип  має дві версії – українську та англомовну.

На Закарпатті з’явилися «файні» фрукти – 05
На Закарпатті з’явилися «файні» фрукти – 06

Brand Symbol є також цікавим і функціональним. Виконаний у природніх яблуневих кольорах, легко запам’ятовується та не спотворюється в залежності від розміру друку.

На Закарпатті з’явилися «файні» фрукти – 07
Реклама

Брендовані яблука «Файно фрут» вже незабаром з’являться на прилавках всеукраїнських мереж супермаркетів. Найбільшим задоволенням для нас є Ваша лояльність. Шукайте нас на полицях магазинів.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно