Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • У цьому році Закарпаття недоотримало з бюджету понад 60 млн гривень через невключення до дорожнього експерименту

У цьому році Закарпаття недоотримало з бюджету понад 60 млн гривень через невключення до дорожнього експерименту

У цьому році Закарпаття недоотримало з бюджету понад 60 млн гривень через невключення до дорожнього експерименту

Депутати Закарпатської облради в черговий раз проситимуть вищі органи державної влади включити Закарпатську область до переліку областей, що беруть участь у експерименті з фінансового забезпечення ремонту автодоріг.

ВІДЕО ДНЯ

На п’яту сесію облради вноситься проект рішення "Про Звернення Закарпатської обласної ради щодо невідкладного включення Закарпатської області до експерименту з фінансового забезпечення реалізації заходів із розвитку автомобільних доріг", адресоване Верховній Раді України та Кабінету Міністрів України, – зазначає прес-служба Закарпатської облради.

У зверненні наголошується: "Депутати Закарпатської обласної ради змушені в черговий раз звернутися з приводу катастрофічного стану автомобільних доріг загального користування державного значення, що пролягають територією Закарпатської області та вкрай обмеженим фінансуванням дорожньої галузі.

Реклама

У регіоні налічується 3347,8 км автомобільних доріг загального користування, з них 904,7 км – дороги державного значення (у тому числі 314,7 км – міжнародні, 295,1 км – національні, 86,9 км – регіональні, 208 км – територіальні) та 2443,1 км – місцевого значення.

Більшість наших доріг потребують негайного капітального ремонту, можливостей для проведення якого у 2016 році, на жаль, не створено. Так, у поточному році за рахунок державного бюджету України на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання автомобільних доріг у Закарпатській області передбачено всього 137,0 млн. грн при мінімальній потребі 2700,0 млн. грн.

Реклама

Крім того, у проекті розподілу видатків Державного бюджету України на 2017 рік для  будівництва та ремонту доріг Закарпаття не передбачено жодних коштів, а, до прикладу, сусідній  Львівській області – майже 300 мільйонів гривень.

Через постійне недофінансування дорожня галузь регіону потерпає від таких негативних наслідків:

– істотне погіршення технічного стану автомобільних доріг та рівня безпеки дорожнього руху;

Реклама

– відсутність можливості розвитку (будівництва та реконструкції) існуючої мережі автомобільних доріг в області відповідно до інтенсивності руху транспортних засобів і вантажних перевезень;

– відсутність можливості повного використання транзитного потенціалу регіону;

– відсутність можливості здійснювати технічне переоснащення дорожньої галузі, широко впроваджувати нові технології, машини, механізми, матеріали, конструкції, інформаційно-аналітичні системи управління транспортними потоками та дорожнім господарством;

– незворотні руйнування і небезпека втрати стратегічної мережі автомобільних доріг Закарпаття.

Відповідно до Закону України від 03.09.2015 №666-VIII у Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях з 1 вересня 2015 року і до 1 січня 2017 року запроваджено експеримент з фінансового забезпечення реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення.

На період проведення експерименту для реалізації зазначених заходів до спеціальних фондів обласних бюджетів, як виняток з положень частини другої статті 29, статті 691, частини другої статті 85 і 91 Бюджетного кодексу України, спрямовуються 50 відсотків суми перевиконання загального обсягу щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів. Це – мито, акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції), податок на додану вартість з ввезених на митну територію України товарів (продукції), що справляються під час митного оформлення товарів на територіях зазначених областей, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

З невідомих причин Закарпатська область не включена до експерименту щодо фінансування реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Враховуючи різницю між плановими та фактичними показниками надходження митних платежів, що справляються під час митного оформлення товарів на території області, за І півріччя 2016 року до бюджету Закарпаття могло надійти 65 млн гривень, які були б спрямовані виключно на здійснення заходів із розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення.

Реклама

До порядку денного 4 сесії Верховної Ради України VIII скликання включено поданий народним депутатом України Валерієм Лунченком проект Закону України 1707-VIII   "Про внесення змін до розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України (щодо фінансового забезпечення реалізації заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення)", який розроблено з метою включення Закарпатської області до експерименту з фінансового забезпечення реалізації заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення, а також продовження терміну експерименту до 1 січня 2019 року.

Враховуючи вищевикладене, просимо підтримати прийняття Закону України 1707-VIII   "Про внесення змін до розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України (щодо фінансового забезпечення реалізації заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення" та включити Закарпатську область до переліку областей, що беруть участь у експерименті з фінансового забезпечення реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення",  а також продовжити його дію до 1 січня 2019 року".

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно