У Карпатах залізничники розпочали роботи на підходах до Бескидського тунелю
У Бескидському тунелі триває облаштування кінцевого оздоблення, а на підходах до нього розпочалися колійні роботи та монтаж контактної мережі. Укладання колій у самому тунелі розпочнеться в четвертому кварталі 2017 року. Про це стверджує прес-служба ПАТ «Укрзалізниця».
ВІДЕО ДНЯ«Будівництво залізничного тунелю на перегоні Бескид – Скотарське – сьогодні це один із наймасштабніших інфраструктурних проектів України. Він реалізується завдяки ресурсам залізниці та залученим інвестиціям. Високий рівень показали і залізничники, задіяні в цьому проекті. Без особистого внеску кожного фахівця не було б такого результату. Тож ми готові і надалі до масштабних проектів. Наступний – реконструкція з електрифікацією дільниці Долинська – Миколаїв. На нього також планується використати залучені кошти міжнародних фінансових організацій», – повідомив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун.
Наразі залізничники перейшли до виконання робіт першого етапу колійного розвитку станції Бескид, що розпочався з другого півріччя 2016 року. Цей етап включає в себе реконструкцію колії на підходах до тунелю, облаштування контактної мережі й монтаж пристроїв автоматики та зв’язку. У самому тунелі будівельники виконали роботи з облаштування 657 метрів зворотного склепіння (лоткової частини). Завершити весь цикл робіт зі спорудження тунелю за графіком заплановано в четвертому кварталі 2017 року. Увести об’єкт в експлуатацію планується в ІI кварталі 2018 року.
РекламаЗ боку Західного порталу тунелю облаштовано підпірну стінку вздовж залізничних колій, пожежні резервуари та насосну станцію.
Раніше повідомлялося, що завершено роботи з проходки верхнього та нижнього уступів тунелю на всю довжину – 1764 погонні метри, облаштовано та виконано гідроізоляцію 49 ніш, 12 камер, 3 збійок.
РекламаЦей двоколійний тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також автоматизованою системою управління технологічними процесами, засобами пожежної безпеки.
Реалізація цього масштабного інфраструктурного проекту дозволить збільшити пропускну здатність п’ятого європейського транспортного коридору (Італія — Словенія — Угорщина — Словаччина — Україна).