Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Бібліотекарі зацікавлені у просуванні веб-сайтів у соцмережах

Бібліотекарі зацікавлені у просуванні веб-сайтів у соцмережах

Бібліотекарі зацікавлені у просуванні веб-сайтів у соцмережах
ВІДЕО ДНЯ

Наш час – це період бурхливого розвитку міжлюдської комунікації. Технології настільки пішли вперед, що, напевно, кожна людина нині не може уявити себе без життя в інтернет-мережі. У соціальних мережах можна спілкуватись, заводити нових друзів, знайомих, дискутувати на різні теми та дізнаватись про життя різних організацій та заходи, які проводяться у певному місті.

Працівники Виноградівської центральної районної бібліотеки вирішили не відставати від сучасних тенденцій розвитку інформаційного суспільства і зацікавились темою просування власного сайту та заходів у соцмережах.

Реклама

Саме для них актуальну лекцію з питання просування власних сторінок у соціальних мережах провела журналістка, член ГО “Закарпатське Вільне Медіа” Мирослава Вербищук. Лекція проходила у форматі “питання-відповідь” у рамках проекту “Поширення ідей толерантності, індивідуальних прав та захисту вразливих груп через призму медіа освіти для молоді та громади Закарпаття як елемент зміцнення громадянського суспільства”, який реалізується ГО в межах проекту “Українська регіональна платформа громадських ініціатив” за фінансової підтримки Європейського Союзу в Україні.

Насамперед, Мирослава звернула увагу на те, на яку цільову аудиторію орієнтуються бібліотекарі. Якщо поширювати власну інформацію не лише серед старшого покоління, але й для дітей та молоді, то окрім звичного “Фейсбуку”, варто бібліотеці завести сторінку і у соцмережі “ВКонтакті”.

Реклама

Крім того, журналістка поділилась власним досвідом ведення сторінок у соцмережах, зокрема, груп з комерційною основою, а також згадала про групи заходів, які організовує ГО “Закарпатське Вільне Медіа”. Зокрема, сторінка велоруху “Munkacs Ride”.

Також лектор розповів про специфіку роботи з аудиторіями трьох соціальних мереж:  “Facebook”, “ВКонтакті” та “Іnstagram”. Мирослава зауважила, що на текст читачі звертатимуть увагу краще, якщо у ньому будуть хештеги та картинки.

На завершення журналістка відповіла на усі цікаві питання учасників зустрічі.

Реклама

Дана зустріч відбулась в рамках проекту “Українська регіональна платформа громадських ініціатив”

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно