Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

У Мукачеві ЦНАП надаватиме містянам нові послуги

У Мукачеві ЦНАП надаватиме містянам нові послуги

У вівторок, 28 лютого, на засіданні міськвиконкому затверджено порядок видачі довідок про реєстрацію місця проживання особи, про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, про спільне проживання громадян на день смерті одного з них, про місце реєстрації громадянина на день його смерті. Уповноваженим відділом, щодо видачі цих довідок визначено Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мукачівської міської ради.

ВІДЕО ДНЯ

Як повідомляє Мукачівська міськрада, водночас Центр надання адмінпослуг в Мукачеві запровадив для містян додаткові сервіси послуг. Мукачівці мають можливість зареєструватися в реєстр територіальної громади міста. Процедура – на добровільній основі. Що це дає містянам? Насамперед пришвидшує в рази оформлення прав власності (довідки для водоканалу, управління праці та соцзахисту, шкіл, садочків). Щоб скористатися ними достатньо прийти і зареєструватися (принісши до ЦНАП оригінали паспорту і ідентифікаційного коду) в реєстрі територіальної громади м. Мукачева (на добровільній основі).

Читайте також:
ЦНАП у Мукачеві працюватиме за новим графіком
Реклама

Ті мешканці, дані яких внесено до реєстру територіальної громади, відразу ж отримають спрощений доступ до цілого переліку адмінпослуг. Їм вже не потрібно буде звертатися за отриманням десятків різноманітних довідок про зареєстрованих осіб для комунальних підприємств міста (водоканал, вивіз сміття), при записі дітей в садочок, до школи, при отриманні послуг в управлінні праці та соцзахисту громади. Також не потрібно буде приносити ксерокопії паспортів та ідентифікаційних податкових кодів, оскільки підпорядковані міськвиконкому структури самі будуть отримувати їх в ЦНАПі з бази Реєстру тергромади.
 
 
 

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно