У серпні Боржавською вузькоколійкою курсуватиме історичний потяг
Міністерство інфраструктури України спільно із партнерами з Німеччини та Швейцарії, а також за підтримки Закарпатської облдержадміністрації, впроваджує пілотний проект із введення в експлуатацію історичного потягу Боржавською вузькоколійкою. У рамках проекту заплановано, що в серпні цього року з м.Гайворон (Кіровоградщина) на Закарпаття буде доставлений паровоз ГР-280, який двічі на тиждень, по п’ятницях і суботах, курсуватиме вузькоколійкою між Іршавою, Хмільником і Виноградовом. Паровоз тягтиме три пасажирські вагони і один вантажний для велосипедів, дрібного вантажу та організації громадського харчування. Усі вагони – місцеві, тобто з Боржавської вузькоколійки. Деталі пілотного проекту голова ОДА Геннадій Москаль обговорив із радником міністра інфраструктури України Себастіаном Тролле та головою громадської організації Міхаелем Шнеебергером.
ВІДЕО ДНЯ– Пан Шнеебергер має досвід відновлення вузькоколійки в Румунії, яка стала одним із найпривабливіших туристичних об’єктів країни, – зазначає голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль на своєму офіційному сайті. – Зробимо все можливе, щоб так само відновити й Боржавську вузькоколійку, а пілотний проект із курсуванням історичного потягу ГР-280 – тільки перша частина в реалізації цих планів.
Довідка: Паровози серії «ГР» виготовлялися в Німеччині з 1947 по 1956 року в рамках репарації Радянському Союзу. На сьогодні в Україні збереглося всього кілька справних паровозів ГР, один із яких – на Колочавській вузькоколійці в Міжгірському районі. Ще кілька паровозів цієї серії встановлені в різних містах як пам’ятники.
Реклама