Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • На Закарпаття везуть унікальний ретро-паровоз, щоб реалізувати туристичний задум

На Закарпаття везуть унікальний ретро-паровоз, щоб реалізувати туристичний задум

На Закарпаття везуть унікальний ретро-паровоз, щоб реалізувати туристичний задум

У м.Гайворон (Кіровоградщина) на залізничну платформу завантажили паровоз ГР-280 для подальшого транспортування на Закарпаття. Таким чином вийшла на фінішну пряму реалізація пілотного проекту Міністерства інфраструктури України за підтримки Закарпатської облдержадміністрації спільно з партнерами з Німеччини та Швейцарії. Використання ретро-паровоза на Закарпатті було задумане на початку року для відродження та популяризація Боржавської вузькоколійки. В останні місяці проект кілька разів перебував на межі зриву через технічні причини, однак завдяки наполяганню Геннадія Москаля, котрий неодноразово звертався до керівництва Мінінфраструктури та Укрзалізниці, його вдалося повернути «до життя».

ВІДЕО ДНЯ

– Паровоз ГР-280 із кінця липня по кінець серпня у вихідні й святкові дні курсуватиме вузькоколійкою між Іршавою, Хмільником і Виноградовом, – повідомляє Геннадій Москаль. – Він тягтиме три пасажирські вагони і один вантажний для велосипедів, дрібного вантажу та організації громадського харчування. Усі вагони – наші, тобто з Боржавської вузькоколійки. Перед транспортуванням ретро-паровоза на Закарпаття Боржавську вузькоколійку разом із залізничниками ретельно оглянули радник міністра інфраструктури України Себастіан Тролле та голова громадської організації Міхаел Шнеебергер (пан Шнеебергер свого часу з нуля відновлював вузькоколійку в Румунії). Пілотний проект із використанням ГР-280 – тільки перша частина планів із відродження Боржавської вузькоколійки.

Для довідки: Паровози серії «ГР» виготовлялися в Німеччині з 1947 по 1956 року в рамках репарації Радянському Союзу. На сьогодні в Україні збереглося всього кілька справних паровозів ГР, один із яких – у м.Гайворон на Кіровоградщині. Ще кілька паровозів цієї серії встановлені в різних містах як пам’ятники.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно