Будівництво Бескидського тунелю на Закарпатті завершено
«БА Інтербудмонтаж Україна» завершило будівництво Бескидського тунелю. У будівництві було задіяно близько 300 робітників. З 2007 року велося проектування, розвідка рельєфу і геодезичні роботи
ВІДЕО ДНЯПідприємство виконувало основні будівельні роботи, тобто пробивало тунель, бетонувати його, облаштовують гідроізоляцію. За підрозділами УЗ залишається облаштування земляного полотна на підходах до нового тунелю, укладання верхньої будови колії, монтаж лінії електропередачі і зв’язку. Повний комплекс робіт планується завершити 25 травня 2018 року, повідомляли в УЗ.
Новий двоколійний тунель буде пропускати до 100 пар поїздів на добу зі швидкістю 60-70 км / год. Чинний одноколійний тунель може максимум пропустити 47 поїздів на добу на швидкості 15-40 км / год.
РекламаБескидський тунель побудований в 1886 році і вже вичерпав свій експлуатаційний ресурс, крім того його слабка пропускна здатність накладає обмеження на весь міжнародний транспортний коридор. Бескидський тунель – єдина одноколійна ділянка на всій довжині V Критського коридору, що проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів).