Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • "Все розпочалося із наколядованих 500 гривень": як троє братів на Закарпатті започаткували власний ювелірний бренд

"Все розпочалося із наколядованих 500 гривень": як троє братів на Закарпатті започаткували власний ювелірний бренд

"Все розпочалося із наколядованих 500 гривень": як троє братів на Закарпатті започаткували власний ювелірний бренд

Брати Кочути – Юрій, Роман та Ігор – автори одного з найнезвичніших ювелірних брендів України. Хлопці з самого дитинства відрізнялися різносторонністю та креативністю. А розпочалося все із захоплення історичною реконструкцією, боїв в обладунках, куванням, заняттями фаєр-шоу. І все це, за словами братів, переросло у спільну ювелірну справу.

ВІДЕО ДНЯ

Юрій КОЧУТ, співзасновник бренду:

"Починали ми, можна сказати, із гаража. І в гаражі робили, і на кухні в мами кожен виготовляв. І потім ми вирішили об’єднатись, бо кожен з нас трьох робив по окремості. Ми об’єднались у цій майстерні два роки назад".

Реклама

Зараз їхня команда складається з близько 15-ти осіб. Жоден з них не має спеціальної освіти ювеліра. Юрій, Роман та Ігор закінчили інженерно-технічний факультет. Однак, зізнаються, отриманні знання все ж дали плід в подальшій ювелірній справі. Для них виготовлення прикрас – це хобі, яке переросло в улюблену роботу. Перші вироби з олова, міді та бронзи з’явилися ще в школі. Тепер здебільшого використовують срібло, золото та натуральне каміння.

Юрій КОЧУТ, співзасновник бренду:

Реклама

"Здається, може комусь там зразу треба 100 000 доларів і вкладати в якесь обладнання. Ще щось таке. У нас, можна сказати, почалося із 500 гривень, які, умовно кажучи, наколядували. Із якихось заощаджень. Це ж не такі великі гроші, щоби купити якийсь перший інструмент і почати робити. І поступово, поступово воно розвивається".

Їхні прикраси – в першу чергу нестандартні. За дизайн виробів відповідає Роман. Каже – ідей ніколи не бракує. Не боїться експериментувати. Найважливіше, за його словами, аби кожна прикраса була особливою та не схожою на інші.

Роман КОЧУТ, співзасновник бренду:

Реклама

"Я, наприклад, більше всього люблю, там поєднання, коли кристал і огранений камінь. Срібло, золото. Якийсь гарний візерунок з грубою фактурою. Якраз отакий хрестик. Ми ще його не представляли. Тому не буду казати його назву. Тут бачите в чорній частині чорні камні, тут жовті діаманти, сапфір, срібло і золото".

Брати володіють також доволі складною та рідкісною в Україні технікою Мокуме в своїй оригінальній обробці. Роблять сплав двох і більше металів та накладають їх шарами. Ігор – наймолодший брат, йому 22. Він займається виготовленням продукції. Зізнається – цей клопіткий процес вимагає багато часу та сил.

Ігор КОЧУТ, співзасновник бренду:

"Зазвичай, виготовлення займає десь біля 10-12 днів. Якщо дуже постаратися, можна робити прикраси швидше. В цьому приміщенні ми працюємо тільки з металом, з заготовками. Якщо вони відлиті. Також багато виробів є, які робляться вручну, з нуля, з куска металу. Теж все тут за столами робиться, руками".

Брати,  Юрій, Роман та Ігор, кардинально різні та водночас єдині. Об’єдналися у спільній справі, яка стала невід’ємною частиною їхнього життя. Попри свій молодий вік, хлопці уже змогли досягти успіху не тільки на українському, але й закордонному ринку. Нещодавно ювеліри ексклюзивно презентували декілька своїх колекцій у Відні.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно