Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 300 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 11 700+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 300+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 18 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • У Закарпаття з’явилася перша реальна стратегія розвитку та реконструкції автошляхів

У Закарпаття з’явилася перша реальна стратегія розвитку та реконструкції автошляхів

У Закарпаття з’явилася перша реальна стратегія розвитку та реконструкції автошляхів
ВІДЕО ДНЯ

Завдяки нещодавній зустрічі трьох народних депутатів від Закарпатської області – Валерія Лунченка, Роберта Горвата та Василя Петьовки – із в.о.  Голови Державного агентства автомобільних доріг України Славоміром Новаком, Закарпаття нарешті отримало першу реальну стратегію розвитку та будівництва автомобільних доріг регіону.

Зустріч, що нещодавно відбулася в Києві, стала початком активної співпраці Держагенства, парламентарів, що опікуються Закарпаттям, та, власне, самого регіону, заради спільної мети: нарешті надати області, котра є, без перебільшенням, «обличчям» України, дороги європейського рівня та якості. І саме стратегія роботи у цьому напрямку на найближчі три роки стала головним результатом переговорів групи закарпатських нардепів зі Славоміром Новаком.

Реклама

«Закарпатська область межує із чотирма європейськими країнами. Наш регіон є одночасно і дверима до України, і обличчям нашої держави, адже величезна кількість іноземців встигає сформувати своє враження про державу вже з перших хвилин перебування на її території. І, варто визнати, що наші дороги це враження здатні зіпсувати вкрай швидко. Це питання давно потребувало серйозної роботи і наразі ми з колегами рішуче налаштовані проблему вирішити», - зазначив після зустрічі народний депутат Валерій Лунченко.

Саме тому першочерговий акцент при розподілі фінансування та визначенні об’єктів реконструкції наступного року буде зроблено на дорогах, що з’єднують прикордонні пункти пропуску із трасою міжнародного значення Київ-Чоп. Наразі Лунченко, Горват та Петьовка уже працюють над тим, щоб відповідне фінансування було виділено вчасно та у необхідних обсягах.

Реклама

«Ще минулого року ми з колегами домоглися створення Державного дорожнього фонду, у який із цілого ряду джерел акумулюються кошти для подальшого будівництва та ремонту доріг. Наступного року гроші з Фонду нарешті почнуть поступати в регіони. Саме звідти ми і зможемо виділити ресурси, необхідні для першого етапу робіт. Тепер працюватимемо над тим, щоб ця сума була якомога вищою. Впевнений, що разом із колегами-закарпатцями ми зможемо добитися того, щоб Закарпаття нарешті відчуло, що в Києві про регіон знають і пам’ятають», –  заявив ще один учасник переговорів – народний депутат Роберт Горват.

«Ця зустріч, переконаний, стане початком важливої роботи як для Закарпаття, так і для Держагенства автомобільних доріг. Обидві сторони тут зацікавлені у максимальному результаті. Ми ж із колегами докладемо усіх  зусиль, щоб цей процес був якомога легшим та ефективнішим. Впевнений, що об’єднані ідеєю підтримки Закарпатської області, ми зможемо показати як робиться реальна робота та досягаються конкретні цілі. А роботи, як ви розумієте, у нас немало», – запевнив Василь Петьовка.

За словами нардепів, їм вдалося досягти повного порозуміння із керівником Держагенства та сформувати спільне бачення подальшої роботи. Відтак процес розпочато і про перші його результати можна буде говорити вже найближчим часом.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно