Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • За кошти «дорожнього експерименту» ремонтуватимуть трасу «Мукачево – Рогатин»

За кошти «дорожнього експерименту» ремонтуватимуть трасу «Мукачево – Рогатин»

За кошти «дорожнього експерименту» ремонтуватимуть трасу «Мукачево – Рогатин»

Одну з головних транспортних артерій області – трасу «Мукачево – Рогатин» за ініціативи голови ОДА ремонтуватимуть за кошти «дорожнього експерименту»

ВІДЕО ДНЯ

– На сьогодні з фінансуванням міжнародних, національних, регіональних і територіальних автомобільних доріг на Закарпатті, які знаходяться на балансі Служби автомобільних доріг (САД) України й ремонтуються виключно за рахунок державного бюджету, склалася дуже важка, якщо не катастрофічна ситуація, – заявив Геннадій Москаль на своєму офіційному сайті. – Із переліку міжнародних доріг виділено 170 мільйонів гривень тільки на «Київ – Чоп», яка в межах Закарпаття має протяжність 132,5 кілометра. На решту міжнародних доріг, а саме: «Берегово – Виноградів – В.Копаня» (протяжністю 49,5 км), «Об’їзна м.Ужгород – КПП «Ужгород» (протяжністю 4,9 км), «Мукачево – Берегово – КПП «Лужанка» (протяжністю 37,5 км), «КПП «Соломоново» – В.Добронь – Яноші з під’їздом до КПП «Косино» (протяжністю 59,6 км), «КПП «Вилок» – сел. Вилок – Неветленфолу – КПП «Дяково» (протяжністю 20,7 км) не виділено ні копійки.

Аналогічна ситуація з національними дорогами, які проходять через Закарпаття, а саме: «Мукачево – Рогатин» (протяжністю 207,2 км в межах Закарпаття), «Львів – Самбір – Ужгород» (протяжністю 87,9 км в межах Закарпаття), а також регіональну дорогу «Долина – Хуст» (протяжністю 83,8 км в межах Закарпаття), на які САД не виділила ні копійки.

Реклама

Із переліку територіальних доріг Служба автомобільних доріг запланувала 250 мільйонів гривень тільки на ремонт однієї – «В.Добронь – Мукачево» (протяжністю 24,7 км). На інші територіальні дороги, а саме: «Перечин – Свалява» (протяжністю 52,1 км), «Шом – Горонглаб – КПП «Дзвінкове» (протяжністю 9 км), Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я (протяжністю 44,6 км), «Іршава – Виноградів» (протяжністю 23,8 км), «Міжгір’я – Синевир» (протяжністю 15,5 км), «Синевир – Синевирська Поляна» (протяжністю 13,9 км), «Хуст – Шаян – Вишково – Буштино з під’їздом до санаторію «Шаян» (протяжністю 23,2 км) САД не виділила ні копійки.

Враховуючи жахливий стан однієї з основних транспортних артерій області – траси «Мукачево – Рогатин», я особисто ініціював виділення на її ремонт усіх коштів «дорожнього експерименту», що залишилися в нас ще з минулого року, – це 96 мільйонів гривень. Роботи тут почнуться найближчим часом, як потепліє. На інші міжнародні, національні, регіональні й територіальні дороги грошей немає, і що з ними роботи, Служба автомобільних доріг України не знає. Тому я направив листа Прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману з проханням знайти джерела фінансування для ремонту вказаних доріг. Люди чують по телевізору заяви про величезні фінансові вливання в ремонт доріг по всій Україні, однак на місця крім гучних заяв і обіцянок нічого конкретного не доходить.

Джерело: PMG.ua

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно