Щоб запустити потяг Мукачево – Будапешт, потрібно 5,5 мільйонів євро
Про необхідні для втілення проекту кроки "Магістралі "розповів заступник Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань.
ВІДЕО ДНЯЗі слів посадовця, для впровадження проект пасажирського сполучення Мукачево – Чоп – Захонь (Угорщина)/Будапешт потрібно виконати: реконструкцію 10,3 км колії, модернізацію 41 км контактної мережі та електрифікацію 3,2 км.
"У результаті отримаємо надійне залізничне сполучення з Угорщиною, що дасть можливість пасажирам дістатись із міст Закарпатської області (Чоп, Батєво, Мукачево) до країн Європейського Союзу та у зворотному напрямку без очікування перестановки колісних пар чи зміни поїздів за обраним маршрутом. Реалізація проекту допоможе покращити якість пасажирських перевезень залізничним транспортом, створить для мешканців Закарпатської області, гостей і ділових партнерів регіону додаткові зручності. Крім того, виконання комплексу ремонтно-відновлювальних робіт об’єктів зазначених дільниць колії 1435 мм Мукачево – Чоп – Держкордон сприятиме вантажним перевезенням на них за рахунок збільшення швидкості руху", – зауважив В. Довгань.
РекламаДля втілення проекту необхідно орієнтовно 5,5 млн євро (зокрема ремонтно-відновлювальні роботи залізничної інфраструктури на дільницях: Мукачево – Чоп – Держкордон (Угорщина) – 3,81 млн євро, Чоп – Держкордон (Словаччина) – 0,83 млн євро, реконструкція станції Мукачево – 0,81 млн євро.
Також потрібно забезпечити відповідним рухомим складом (колія 1435 мм) для обслуговування сполучення Мукачево – Чоп – Захонь (Угорщина)/Будапешт.