Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

І все ж таки, коли її збудують?… об’їзну дорогу в Ракошині

І все ж таки, коли її збудують?… об’їзну дорогу в Ракошині
Допоки влада шукає кошти на добудову об’їзної дороги в Ракошині, на «дорозі смерті», як її вже встигли «охрестити» всеукраїнські ЗМІ, знову гинуть люди. Редакція інтернет-видання «Панорама Мукачева»...

Допоки влада шукає кошти на добудову об’їзної дороги в Ракошині, на «дорозі смерті», як її вже встигли «охрестити» всеукраїнські ЗМІ, знову гинуть люди. Редакція інтернет-видання «Панорама Мукачева» вирішила з’ясувати, коли все ж таки дорогу, на якій щороку гинуть десятки людей, добудують. Для цього ми зв’язались з сільським головою Ракошина Василем Коштурою, який на запитання про виділення коштів для будівництва дороги зауважив, що дорогу будує не сільська рада і не сільському голові виділяють гроші для цього.

ВІДЕО ДНЯ

Проте в цьому питанні не все так «гладко», як здається на перший погляд. Об’їзна дорога пролягатиме через земельні ділянки людей. Василь Омелянович зауважив: «Люди поприватизовували, пописали заяви, ці земельні ділянки на стадії приватизації, а далі – механізм Укравтодору, який, як державна структура, викупає від них земельні ділянки. Зараз ми надали людям дозвіл на виготовлення технічної документації». Також голова розповів про те, що першу частину земельних ділянок, які діляться на три етапи, вже викупили і люди отримали кошти, але з іншими частинами – питання не вирішено і, як відомо, вже є відкриті кримінальні справи.

На запитання, коли саме розпочнеться будівництво дороги, Василь Омелянович сказав: «Я би хотів, хоч як би це абсурдно не виглядало, щоб завтра воно розпочалось, а післязавтра закінчилось. Ви самі бачите, що ця дорога у нас «виробляє»: такого місяця немає, щоб не було ДТП. Раз у два місяці – з важкими наслідками, а то і з смертельними. На вулиці Леніна люди не можуть зробити повноцінний ремонт своїх будинків, на яких, із-за руху фур, тріскають фундаменти».

Реклама

Як відомо, будує дорогу Укравтодор. Ми зв’язалась з Василем Марковичем – начальником Служби автомобільних доріг у Закарпатській області, який на запитання про будівництво об’їзної дороги в Ракошині відповів: «Як тільки Кабмін прийме рішення про виділення коштів для цього, тоді будемо говорити, а не прийме – не будемо. Вони обіцяють провести рішення чим скоріше, а коли то буде – невідомо».

На сайті Кабінету Міністрів України нам вдалось відшукати Розпорядження, від 8 серпня 2011 року за № 763-р "Про затвердження переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного і місцевого значення та обсягів їх фінансування у 2011 році за кредитами, залученими під державні гарантії".

Реклама
І все ж таки, коли її збудують?… об’їзну дорогу в Ракошині – 01

Фото з сайту Кабміну

Серед інших доріг зазначено і "багатостраждальну" об'їзну дорогу поблизу Ракошина. Доречі, Служба автомобільних доріг у Закарпатській області 7 листопада за результатами тендерів уклала угоди на будівництво автомобільної дороги Київ – Чоп. Загальна вартість угод склала 129,00 млн грн. Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель».

Реклама

ТОВ «Автоміст», засновником якого є ДАК «Укравтодор», за 19,97 млн грн. здійснить будівництво мосту на км 779+900 автомобільної дороги Київ – Чоп.

109,03 млн грн. дістануться ПАТ «Південьзахідшляхбуд», яке здійснить будівництво автодороги Київ – Чоп на ділянці км 779+250 – 782+350 (км 765 – 770). Згідно з конкурсною документацією, цей шматок дороги потрібно здати в грудні 2014 року. Тож, здається, формально питання вирішено, та чи почнеться таке заплановане та бажане будівництво, покаже лише час.

Ось такі «прогнози» на забезпечення безпеки руху на «трасі смерті», а поки влада думає, чого чекати від неї, знає тільки Бог.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно