Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 300 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 11 700+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 300+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 18 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Рейтинг ресторанів Закарпаття: народний вибір людей

Рейтинг ресторанів Закарпаття: народний вибір людей

Інтерес до кулінарії постійно в тренді. Людям завжди хочеться знати, де можна смачно поснідати, швидко пообідати чи ситно повечеряти. І це стосується абсолютно всіх: чи то працівника будь-якої компанії, який завжди поспішає і має буквально кілька хвилин на перекус, чи то туриста, обов’язковим пунктом порядку денного якого є дослідити кухню регіону, в який приїхав, чи то студента, який любить посидіти за чашкою кави зі своїми друзями.

ВІДЕО ДНЯ

Інтернет-видання «PMG.ua» спільно з мережею магазинів «Галерея світла» вирішили започаткувати рейтинг закладів громадського харчування Закарпаття. По суті, це путівник для всіх, хто любить смачно поїсти та гарно провести час.

Днями у прес-центрі «Панорама» відбулась презентація проекту. Один із координаторів Вікторія Морщук розповіла про специфіку рейтингу та про те, як можна проголосувати всім охочим.

Реклама

«На відміну від інших рейтингів, яких у мережі Інтернет можна знайти з десяток, наш рейтинг сфокусований виключно на закладах громадського харчування Закарпаття. Ще одна особливість – оцінюють ресторани прості громадяни, безпосередньо відвідувачі закладів. Ми спеціально не формували ніяке журі, ми не опитували експертів у царині кулінарії – наш рейтинг виключно народний. Тобто будь-яка людина може зайти на сайт видання «PMG.ua» https://pmg.ua/restaurant і за відповідним посиланням поставити оцінку тому чи іншому закладу», – зазначила координатор.

Перед стартом проекту було пророблено чималу роботу і підготовлено чимало описів про ті чи інші заклади. Всі вони були систематизовані за критеріями – сервіс, меню, ціни – і формувались на основі відкритих даних у мережі Інтернет. Їх не слід розцінювати з позиції повноти інформації, а трактувати виключно як допоміжний текст, який зорієнтує людину про сам ресторан та його меню.

Реклама

«У цьому і суть рейтингу, що формують його звичайні відвідувачі. Приміром, була людина в закладі, їй щось сподобалось, можливо, щось не сподобалось… Ми запропонували відвідувачам саме такий  рейтинг, де вони можуть оцінити роботу закладу і поставити відповідну оцінку. Якщо людина хоче висловити своє захоплення або вказати якісь побажання – будь ласка, на сторінці ресторану вона може залишити відгук», – додала Вікторія Морщук.

Також під час прес-конференції було відмічено, що цікавим цей рейтинг буде і для туристів, які збираються відвідати Закарпаття. Для них це своєрідний путівник, який надасть опис закладів харчування, зорієнтує по цінах і дасть, можливо, якісь рекомендації.

«Погодьтеся, людині, яка збирається відвідати Закарпаття і планує свій маршрут, буде дуже доречною інформація, приміром, про сервіс того чи іншого ресторану, про те, чи є в них паркова, години роботи, номер телефону для замовлення столика і т.д.», – зазначила координатор.

Реклама

На кожній сторінці того чи іншого закладу є адреса, контактний телефон, адреса веб-сайту або посилання на сторінку в соціальній мережі Фейсбук. Також тут відвідувачі знайдуть опис та фото деяких страв, які пропонує ресторан, карту розміщення та сервіс відгуків.

Оцінювати ресторан можна за п’ятибальною шкалою (від одної до п’яти зірок). Система на сайті налаштована таким чином, що один відвідувач може за один і той самий ресторан проголосувати із девайсу тільки один раз. Це унеможливлює будь-які маніпуляції із накруткою рейтингу.

«Ресторани, які розміщені в рейтингу, не є остаточними. Ми постійно оновлюватимемо його і додаватимемо нові заклади», – уточнила координатор Вікторія. Також було наголошено на співпраці авторів проекту з власниками закладів харчування.

«Ми відкриті до співпраці. При бажанні рестораторів, ми можемо зробити репортаж про їх заклад, фото-, відеопрезентацію, розписати меню, ціни… Словом, застосувати весь арсенал панорамівської медіагрупи», – зазначила Вікторія Морщук.

Фото – Ярослав Шелепа.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно