Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

В Україні починають впроваджувати революційні зміни

В Україні починають впроваджувати революційні зміни

Кабінет Міністрів розпочав поступово відмовлятися від паперового документообміну в державних органах. Розпочали з кадрового документообміну. За словами міністра Кабміну Дмитра Дубілета, на нього припадає більша частина документних операцій. Тільки на канцелярію довкола кадрових документів держава витрачає 50-100 мільйонів гривень щорічно, підкреслив міністр.

ВІДЕО ДНЯ

"Ми хочемо заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси у паперовій формі. Це може здатися занадто суворим, але, по-перше, нам потрібно прищеплювати цифрову грамотність держслужбовцям. По-друге, декларації в НАЗКА в електронному вигляді всі й так подають, отже така можливість у всіх є", – підкреслив Дубілет.

Крім того, він запропонував наступні кроки Кабінету Міністрів для відмови від паперового документообміну:

  • необхідно позбутися низки зайвих документів – копій дипломів, інформації про пов’язані між собою компанії, копій паспортів, автобіографії і багато іншого;
  • трудові книжки повинні, нарешті, піти в історію;
  • весь документообмін, пов’язаний з конкурсами, наймом, відпустками, відрядженнями, звільненням тощо мають перейти у цифру;
Реклама
Читайте також:
Вже з 21 вересня зміняться правила "автоцивілки"
  • у цифру потрібно також перевести архіви. Закони, які зобов’язують зберігати паперові справи 75 років, повинні залишитися в минулому столітті;
  • потрібно спростити всю логіку погоджень. Блок-схеми, за якими документи "ходять" по кабінетах, треба спростити і скоротити у 3-4 рази;
  • має бути створений єдиний реєстр держслужбовців, позаяк зараз HR-інформація розосереджена по різних органах у найрізноманітніших форматах.
Реклама

"Для всього цього нам доведеться поміняти кілька законів і постанов, а також впровадити правильні інформаційні технології. Зрозуміло, що особливу увагу варто приділити кібербезпеці. Я розраховую, що ми зможемо все це зробити протягом 6-9 місяців", – резюмував Дмитро Дубілет.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно