Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Як працюватимуть перукарні та салони краси після послаблення карантину

Як працюватимуть перукарні та салони краси після послаблення карантину

Як працюватимуть перукарні та салони краси після послаблення карантину

Міністерством охорони здоров’я України розроблено та розпочато обговорення профілактичних та протиепідемічних заходів, які будуть впроваджуватись для запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

ВІДЕО ДНЯ

Так, згідно Розпорядження Головного санітарного лікаря України від 04.05.2020 року №31 розроблено проект тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при наданні послуг перукарнями та салонами краси, – інформує відділ економіки Мукачівської міськради.

Читайте також:
Кабмін оприлюднив постанову про продовження карантину: що заборонено
Реклама

З повним текстом рекомендацій можна ознайомитися на фото.

Як працюватимуть перукарні та салони краси після послаблення карантину – 01
Реклама
Як працюватимуть перукарні та салони краси після послаблення карантину – 02
Як працюватимуть перукарні та салони краси після послаблення карантину – 03

Згідно рекомендацій, до загальних протиепідеміологічних заходів для всіх видів діяльності відносяться:

Реклама
  • температурний скринінг всіх працівників перед початком робочої зміни;
  • регулярне миття та обробка рук антисептиками;
  • одночасне перебування в закладі не більше однієї особи на 10 м.кв. площі;
  • забезпечення дистанції між клієнтами закладу;
  • допуск клієнтів лише в медичних масках (респіраторах);
  • працівники, що надають послуги, та інший персонал повинен обов’язково використовувати медичні маски (респіратори) та одноразові рукавчики;
  • повинна проводитись регулярна дезінфекція приміщення.

Крім того, суб’єкт господарювання повинен забезпечити інформування клієнтів про встановленні обмеження та умови обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соцмережах.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно