Адвокаційні кампанії: як громадськість об’єднується заради позитивних змін
Суспільні зміни. Якщо коротко описати, що об’єднує героїв цього матеріалу. Сьогодні ми розкажемо вам про успішні адвокаційні кампанії, точніше, як небайдужі люди, захищаючи свої права, об’єдналися заради позитивних змін у своїй громаді.
ВІДЕО ДНЯАнжела Бабкіна, учасниця ГО «Закарпаття-Донбас» розповідає про їхню адвокаційну кампанію, яка була покликана вибороти право голосу внутрішньо переміщених осіб на місцевих виборах.
«Виборче право було нашим вразливим місцем. Тобто право голосу внутрішньо переміщених осіб на місцевих виборах. Ми вже живемо сьомий рік у нових громадах, ми тут платимо податки. Хтось тут народжує дітей, хтось одружився, хтось вийшов заміж. Тобто люди вже є частиною громади і долучаються до змін, які відбуваються в містах. Це була одна з наших успішних адвокаційних кампаній саме в місті Ужгород, і в Закарпатті, і в Україні загалом. Влітку ми проводили інформаційну, просвітницьку кампанію, щоб люди мали знання як саме реалізувати своє право голосу, і що для цього треба зробити. Можна в онлайн режимі в своєму особистому кабінеті державного реєстру виборців змінити свою виборчу адресу. Це треба буде зробити, якщо я не помиляюся, до 9 вересня».
РекламаОднією з найгучніших адвокацій на Закарпатті є «Кірпічка». Впродовж 5 років ужгородські активісти борються за те, аби територія старого парку залишилася зеленою зоною, а не новим будівельним майданчиком.
Реклама«Парк Кірпічка – це можливість сховатися від пекучого сонця на асфальті. Це можливість якось побути в природі по-справжньому. І якщо ми не будемо цінувати цю природу в місті, ми просто закриємо місто», – розповідає Олена Лемак, учасниця робочої групи руху «Кірпічка»
Нині учасники руху очікують на затвердження меж Кірпічки, тільки після цього вона отримає статус рекреаційної зони, і це дасть початок створення нового парку в Ужгороді. «Люди тут відпочивають, пляжуюють, взимку кататються на ковзанах, спостерігають за птахами, вигулюють своїх домашніх улюбленців, взагалі, просто відпочивають і релаксують. Ми вже проводили в попередніх роках дуже багато громадських обговорень із того приводу, якою ця територія має бути. У нас є три концептуальні проекти ландшафтного парку «Перемоги», – каже Микола Яцков, представник ГО «Інститут Республіка».
РекламаДетальніше про успішні адвокаційні кампанії дивіться у нашому новому сюжеті.