Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Соціальний ролик про безпеку на дорозі переглянули понад 20 000 українців

Соціальний ролик про безпеку на дорозі переглянули понад 20 000 українців

Соціальний ролик про безпеку на дорозі переглянули понад 20 000 українців

Компанія «ОККО» розпочала всеукраїнський проєкт «Благаю, світись!». У межах проєкту у Києві показали лазерну проєкцію соціального ролика про безпеку на дорозі у темний період доби. Мешканці Закарпаття долучилися до акції онлайн. Трансляцію ролика подивилися понад 20 000 українців, а у соціальних мережах темою вдалося охопити більше мільйона людей.

ВІДЕО ДНЯ

Тема соціального проєкту була обрана через гостру актуальність проблеми. За статистикою, аварійність на дорогах України щороку зростає. Лише у 2019 році сталося 160 тисяч аварій (це на 7% більше, ніж у 2018 році). У ДТП травмовано більше 32 тисяч людей, 3454 з яких загинули. 40% загинуло внаслідок наїзду на пішохода. 

Згідно з офіційними даними, світловідбивачі зменшують ризик наїзду авто у 6 разів! Адже людина, яка має світловідбивальні елементи, помітна за 130 метрів, у той час як людина у темному одязі – лише за 15-25 метрів. 

Реклама
Соціальний ролик про безпеку на дорозі переглянули понад 20 000 українців – 01

«Пішохода в темному одязі водію вдається помітити лише за 15 метрів до авто. Тож навіть якщо він рухається з дозволеною швидкістю 50 км/год, гальмівний шлях складе близько 30 метрів, а це вдвічі більше, ніж та відстань, з якої він помітить пішохода у темному», – зазначив під час прем’єри соціального ролика Євген Муджирі, засновник електромобільного блогу AutoGeek. 

Реклама
Читайте також:
Для безпеки пішоходів у Мукачеві хочуть встановити антикишені

Тож соціальним роликом «Благаю, світись!» компанія звернула увагу українців на проблему аварійності у темний період доби та закликала пішоходів, велосипедистів та водіїв мати світловідбивальні елементи на одязі та аксесуарах. 

«Сучасні виробники велосипедного одягу інтегрують світловідбивальні елементи до екіпірування. Це недорого, але це дійсно рятує життя», – наголосив Дмитро Петров, співзасновник велокоманди Echelon, переможець змагань з гірського та шосейного велоспорту. 

Реклама

«Наш цьогорічний соціальний проєкт не є ситуативним, ми працюємо з підвищенням рівня безпеки на дорозі вже декілька років. У 2014 році ми запустили проєкт «Благаю, живи! Безпека на дорозі». Ми привертали увагу до різних тем: до неприпустимості використання заглушок в авто замість ременів безпеки, до проблеми використання смартфонів під час руху. Цього року ми підняли проблему непомітних пішоходів, відсутності світловідбивачів в учасників дорожнього руху. Адже ми отримали статистику Національної поліції України і вона нас вразила, – розповіла про актуальність проблеми Ярослава Полякова, керівник відділу корпоративних комунікацій ОККО. – Ми вже почали отримувати запити щодо світловідбивачів – люди починають цікавитися аксесуаром і готові придбати його для себе та своїх дітей. Тож сподіваємося, що такими кроками ми зможемо позитивно вплинути на статистику аварійності у майбутньому».

Компанія планує продовжувати роботу з темою безпеки на дорозі. Наступна активність запланована на листопад і також буде пов’язана зі світловідбивними елементами. ОККО хоче привернути увагу до школярів, які часто не мають флікерів.

Соціальний ролик про безпеку на дорозі переглянули понад 20 000 українців – 02

«Найближчим часом ми анонсуємо новий етап соціального проєкту. Привернути увагу великої кількості українців до проблеми – це серйозний успіх, тому наступними активностями хочемо закріпити звичку завжди бути помітними у темний період доби», – коментує Ярослава Полякова.

«Благаю, світись!» – це соціальна ініціатива компанії «ОККО», що є частиною проєкту «Благаю, живи!». Проєкт спрямований на те, щоб вплинути на поведінку учасників дорожнього руху та спонукати їх відповідальніше ставитися до безпеки на дорозі.

____________________________________________________________________________________________________

Довідка. Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 410 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального, зберігання і транспортування нафтопродуктів. У мережі ОККО діє 10 власних нафтобаз, 1 ГНС, 19 стаціонарних і мобільних лабораторій контролю якості нафтопродуктів. Акціонером і інституціональним інвестором компанії є Європейський банк реконструкції та розвитку. Для отримання додаткової інформації про компанію - https://www.okko.ua/

Реклама

Пресцентр

ЛЬВІВ

з питань мережі АЗК ОККО

Олег Дорожовець

+38 067 719 06 70

[email protected]

КИЇВ ТА ІНШІ РЕГІОНИ

Реклама

з питань мережі АЗК ОККО та OKKO Group

Дар’я Янченко

+38 067 714 23 60

[email protected]

КИЇВ ТА ІНШІ РЕГІОНИ

з питань мережі АЗК ОККО та OKKO Агротрейд

Олена Слободянюк

Реклама

+38 093 428 31 69

[email protected]

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно