"Вибір споживача 2020" – ознака високої довіри клієнтів та партнерів

Життя  5 квітня 2021 року, 16:19 436

Щорічна почесна відзнака Всеукраїнського галузево-аналітичного центру «Вибір споживача 2020» – знак якості товарів та послуг, яка допомагає клієнтам віддавати перевагу кращим з них, а для українських компаній  це надійний маркер лояльності та довіри покупців до їх бренду. Адже головна мета будь-якого бізнесу – приносити користь людям та забезпечувати процвітання суспільства.

Сучасна економіка, попри карантини та локдауни, як і раніше надає покупцям величезні можливості для реалізації різноманітних потреб та навіть миттєвих бажань. І в цій ситуації для реалізації свободи вибору не обійтися без підказок – рекомендацій від друзів, професійних реєстрів, тестів та експертних оцінок.

Однак такий шлях придбання необхідного клієнтського досвіду вимагає чимало часу та зусиль, а іноді й спеціальних знань, адже не завжди просто розібратися в складних графіках та статистичних звітах, розрахункових коефіцієнтах та основних економічних показниках того чи іншого підприємства. В цій ситуації, кожен клієнт з вдячністю скористається простою та надійною підказкою професійних експертів та аналітиків Всеукраїнського галузево-аналітичного центру.

Читайте також:  Номінація "Компанія року" – унікальний інструмент зміцнення іміджу підприємства на основі бізнес-аналітики

Відзнака «Вибір споживача» присуджується за підсумками наукової експертизи всього комплексу показників економічної діяльності тієї або іншої компанії протягом року – від оцінки операційної та стратегічної діяльності, ліквідності та рентабельності бізнесу до аналізу ефективності роботи співробітників. Тобто всього того, що безпосередньо впливає на якість, вартість та конкурентоспроможність товару або послуги на ринку. Саме ці характеристики є ключовими для клієнтів в момент здійснення покупки або підписання договору про надання послуг.

Логотип «Вибір споживача» на пакуванні або у рекламі продукту – просте та зрозуміле послання, про те, що це найкращий та найякісніший у своїй категорії товар, який створений  клієнтоорієнтованою компанією, де інновації працюють в інтересах людини. Бачачи такий маркер, помилитися з вибором просто неможливо!  Дана нагорода є одним з перших кроків визнання вищого рівня маркетингу, бізнесу, та продукції підприємства, якому довіряють споживачі.

Сьогодні для компанії будь-якої сфери діяльності задоволення потреб своїх споживачів та підтвердження очікувань клієнтів, дозволяє досягати комерційних успіхів та є головним стимулом інновацій. Вибудовування відносин довіри та лояльності споживачів – процес довгий та складний, але його можна активізувати, взявши участь в престижній номінації, де оцінюється не тільки ефективність бізнесу, а і його зусилля у забезпеченні прав та інтересів клієнтів.

Присвоєння відзнаки «Вибір споживача» – є не тільки публічним підтвердженням досягнень компанії у веденні бізнесу, доказом її лідерства в галузі, а й синонімом її високої соціальної відповідальності перед усіма контрагентами. Крім того, вона є ефективним маркетинговим інструментом для подальшого розвитку підприємства – спрощує завдання вдалого позиціювання на ринку, полегшує роботу з новими аудиторіями споживачів та допомагає впровадженню нових товарів та послуг. Важливою перевагою володарів нагороди, окрім зміцнення ділової репутації, є  авторитетні рекомендації Всеукраїнського галузево-аналітичного центру, який виділяє її номінантів в якості пріоритетних до співпраці, використання їхніх послуг, участі у виставках та тендерах, а також залученню інвестицій.

Почесна відзнака «Вибір споживача» – свідчить про успішність і перспективу підприємства, якому довіряють українські покупці.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Loading...
Коментарі - 0