Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Політика
  • Відомо, які партії у Закарпатті найбільше потратили грошей на виборчу кампанію

Відомо, які партії у Закарпатті найбільше потратили грошей на виборчу кампанію

Відомо, які партії у Закарпатті найбільше потратили грошей на виборчу кампанію

Із восьми партій, які подолали п’ятивідсотковий бар’єр та проходять до Закарпатської обласної ради, найбільше на виборчу кампанію витратив осередок партії «Європейська солідарність» – 5 421 786, 61 гривень. Із тих шести партій, які проходять в Ужгородську міську раду, найбільше витратив осередок партії «Слуга народу» – 111 488. Такі дані  ОПОРА отримала шляхом аналізу остаточних фінансових звітів, які осередки політичних партій подали до ТВК.

ВІДЕО ДНЯ

Згідно з Виборчим кодексом, учасники виборчого процесу мають подати до територіальної виборчої комісії свої фінансові звіти не пізніш як за 7 днів після дня голосування, тобто – 1 листопада.

Читайте також:
Опубліковано список депутатів, яких обрано до Мукачівської районної ради
Реклама

Остаточний фінансовий звіт до Закарпатської обласної територіальної виборчої комісії подали 9 обласних осередків політичних сил із 10, які балотувалися до Закарпатської обласної ради. Осередок партії «Наш край» не подав фінансового звіту.

ОПОРА проаналізувала остаточні фінансові звіти тих політичних сил, які подолали п’ятивідсотковий бар’єр та проходять до Закарпатської обласної ради.

Реклама
Відомо, які партії у Закарпатті найбільше потратили грошей на виборчу кампанію – 01

На рахунку виборчого фонду партії «Європейська солідарність» всього було 5 421 786, 61 гривень. Як зазначається у звіті, на виготовлення матеріалів передвиборної агітації витратили 727 327,21 гривень, на використання засобів масової інформації – 3 892 801,86 гривень. Також 690 931, 54 гривень партія витратила на зовнішню рекламу.

За інформацією, яка вказана у фінансовому звіті партії «КМКС «Партія угорців України», на рахунок виборчого фонду надійшло 2 138 787, 20 гривень, із них 2 009 787,20 гривень - власні кошти місцевої організації, 129 тисяч – внески кандидатів, які включені до виборчих списків. На які саме статті витрат витрачали ці гроші у межах кампанії – у звіті не деталізується.

Реклама

На рахунок виборчого фонду партії «Слуга народу» надійшло 1 780 822 гривень, із них 142 822 гривень – внески кандидатів, які включені до виборчого списку. Скільки грошей у рамках кампанії витратили на зовнішню рекламу, рекламу в інтернет тощо – не зазначається у звіті.

Читайте також:
Кого обрали до Ужгородської міської ради: список та коротка інформація про кандидатів

На рахунку виборчого фонду партії «Рідне Закарпаття» налічувалося 1 624 506,54 гривень, із них 532 611,77 грн – внески фізичних осіб, 1 065 894,77 грн – внески кандидатів включених до виборчого списку, 26 тисяч – власні кошти місцевої організації партії.

На рахунок виборчого фонду партії «За майбутнє» надійшло 979 856 тисяч, із них 621 502 грн витратили на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 90 048 грн – на використання засобів масової інформації, 20 500 грн – на розміщення агітації в мережі, 241 928 грн – на інші послуги, пов’язані із проведенням передвиборної агітації.

Партія «Команда Андрія Балоги» мала на рахунку виборчого фонду 757 297 гривень, із них 317 677 грн – внески кандидатів включених до списків, 439 620 грн – добровільні внески фізичних осіб.

На рахунку виборчого фонду «Опозиційної платформи – За життя» знаходилося 336 536,03 гривень, із них 148 666 грн витратили на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 66 880 грн – на використання засобів масової інформації, на розміщення матеріалів передвиборної агітації в інтернеті – 27 134 грн, на інші послуги – 93 808 грн.

Всього на поточний рахунок виборчого фонду ВО «Батьківщина» надійшло 179 956 гривень, із них 158 354 грн – на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 9 280 грн – на використання засобів масової інформації, 9 700 грн – на зовнішню рекламу.

Реклама

Серед осередків партій, які балотувалися до Ужгородської міської ради, остаточні фінансові звіти подали 14  із 25: «Демократична партія угорців України», «Рідний дім», ВО «Свобода», «Голос», «Опозиційна платформа – За життя», «Партія твого міста», «Слуга народу», «Альтернатива», «УДАР», «Партія розвитку громад», «Разом сила», «Незалежність», «Патріот», «Ідея нації».

Відомо, які партії у Закарпатті найбільше потратили грошей на виборчу кампанію – 02
Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно