Email розсилка: ключ до бізнес-успіху

Дізнайтесь, як email розсилка сприяє взаємодії з клієнтами, підвищенню лояльності та генеруванню продажів для вашого бізнесу.
Що таке email розсилка
Email розсилка — це електронний лист, відправлений певній групі інтернет-користувачів. Цей один з основних інструментів інтернет маркетингу, який сприяє встановленню та підтримці контакту з клієнтами.
ВІДЕО ДНЯEmail розсилки часто асоціюють зі спамом. Однак, email-розсилки відрізняються від спаму тим, що вони надсилаються лише на підписану адресу, і отримувач добровільно підписався на їх отримання. Спам натомість надходить без згоди одержувача та може містити шахрайський контент.
Переваги використання
Постійна взаємодія з клієнтом, за рахунок надання різноманітних інформаційних послуг та підтримки формує комплексну стратегію, спрямовану на побудову довготривалої взаємодії між бізнесом та аудиторією.
РекламаЦе значно підвищує рівень довіри до бренду та сприяє залишенню компанії на виду серед конкурентів. Через регулярні та релевантні листи ви можете не тільки зберігати інтерес до вашого бізнесу, а й постійно нагадувати про себе в цифровому просторі.
Крім того, таке безперервне інформування здатне створювати емоційний зв’язок з аудиторією. В результаті, до корисної інформації та оновлень можна додавати ще й «флакончик» із продажем — і все це в одному інтегрованому підході. Уявіть, що ваші підписники отримують регулярні листи з новими цікавими пропозиціями, і це спонукає їх знову і знову повертатися до вашого бренду для нових покупок!
РекламаХоча така взаємодія може здатися занадто прямою чи комерційною, насправді вона будується на обміні цінністю та взаємній довірі. Коли розсилка надає реальну користь та інформацію, що цікавить підписників, це не сприймається як «реклама», а як корисний інструмент, який покращує їх досвід взаємодії з брендом.
Таким чином, масова email розсилка є найшвидшим та одним з найдешевших способів генерації лідів та забезпечення повторних продажів. Навіть з платною підпискою на сервіс email-розсилок, прибуток часто значно перевищує витрати. Крім того, існують різні тарифні плани підписок, так що на старті сервіси email розсилок можуть бути безплатними.

Класифікація email розсилок
Для того, щоб підвищити ефективність email розсилок, варто з’ясувати які їх типи існують, та коли доречно застосовувати той чи інший різновид. Класифікують їх за різними критеріями:
Спосіб відправлення:
- Ручні: зазвичай використовують для невеликих розсилок або персоналізованих повідомлень)
- Автоматичні: найбільш популярний тип розсилок, який налаштовується заздалегідь через спеціалізовані сервіси (наприклад, Selzy).
Механіка запуску:
- Масові розсилки: одноразові email розсилки є уніфікованими та надсилаються великій кількості користувачів з нагоди певної події чи дати, це можуть бути спеціальні пропозиції або події.
- Тригерні розсилки: розсилки, які запускають автоматично на основі дій користувачів, наприклад при реєстрації на сайті. Тобто це ті, які «реагують» на тригер як певну взаємодію користувача із сайтом. На відміну від листів про зміну пароля, квитанції тощо, тригерні листи є більш персоналізованими, адже реагують на конкретну дію користувача з метою стимуляції та залучення до взаємодії, а не просто як констатація факту успішності такої взаємодії (листи після реєстрації, нагадування про покинутий кошик, листи з пропозиціями після перегляду товару).
За контентом:
- Інформаційні.Це власне ті листи, які нагадують користувачу про експертність компанії на яку він підписався. Зокрема, це можуть бути дайджести чи лонгріди (повноцінна стаття, огляд додані до електронного листа).
- Промо-розсилки. Це безпосередньо рекламні листи, що містять інформацію про нові продукти, акції, знижки та спецпропозиції.
- Транзакційні. Листи що підтверджують транзакції або дії, наприклад, підтвердження замовлення, оплати, доставки, зміни в акаунті.
Підсумуємо
Email-маркетинг сприяє вибудові довгострокових відносин з клієнтами, генеруванню лідів та підвищенню впізнаваності бренду. Цікаво, що попри доступність та ефективність його інструмента, далеко не всі бізнеси та принаймні не відразу починають його використовувати. Зокрема, власники малих бізнесів часто нехтують цим інструментом, радше через брак знань про його можливості та особливості, аніж через сумнів у ефективності. Разом з тим, масова email розсилка, залишається абсолютно універсальним інструментом взаємодії з аудиторією та має бути задіяна на всіх етапах реалізації бізнес-стратегії.