Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Ужгород готується до проведення "Сакура Фест"

Усі організатори заходів, які будуть проходити в рамках «Сакура Фест», працівники комунальних служб і структурних підрозділів Ужгородської міської ради вчора узяли участь у черговій нараді щодо проведення фестивалю.

Детально обговорили особливості, організацію кожного заходу.

До прикладу, вперше близько 25 виробників вина, а також смачних наїдків представлять свою продукцію на «Sakura Wine» не лише, як зазвичай, у підвалах (на першому поверсі) «Совиного гнізда», а й у залах другого поверху. Там же будуть проходити лекції з виноробства, показ фільмів, майстер-класи з виготовлення винопродуктів. Працюватиме зона для діток, а поруч, у скверику, на повітрі свої кулінарні смаколики представлять кілька ресторанів Ужгорода.

У рамках «EcoDays», крім міжнародної наукової конференції, будуть також виставка будівельної продукції з акцентом на енергоощадність – системами утеплення, альтернативної енергетики, фестиваль здорового способу життя з веганською, вегетаріанською їжею.

З усієї України очікують студентів на конкурс живопису «Срібний мольберт», закордонних зірок – на міжнародний фестиваль хіп-хопу Ghetto Groove і майстрів спортивного танцю на «ювілейний» Uzhgorod OPEN 2017.

У рамках велозаходів будуть і дитячі, вже традиційні, заїзди «Тур де Уж». Спортивні змагання, фестиваль-ярмарок «Сонячний напій», фестиваль вогню та шоу-програм, тиждень театральних вистав та інші заходи детально пропрацьовують усі причетні фахівці та служби.

Міський голова Ужгорода Богдан Андріїв доручив подбати про чистоту в місті, оперативне прибирання локацій, де будуть проходити заходи, приєднання до мереж, дотримання безпеки і порядку.