Ощадбанк попередив про небезпеку та звернувся до своїх клієнтів
Ощадбанк на своїй сторінці в соцмережі Фейсбук повідомив, що фінустанова дізналася про випадки отримання клієнтами повідомлень, які містять фішингові посилання (про нібито надходження платежу).
"За цими посиланнями в жодному разі не слід переходити для збереження ваших конфіденційних даних", – попереджає пресслужба Ощадбанку.
Читайте також:
Фінустанова нагадала базові правила фінансової безпеки:
- Для отримання переказу на картку достатньо повідомити лише номер картки, що складається із 16 цифр. PIN-код, термін її дії, CVC2/CVV2-код, паролі інтернет-банкінгу та коди підтвердження з повідомлень повідомляти не потрібно.
- Придумайте лише унікальний пароль до вашого інтернет-банкінгу. Та запам’ятайте його.
- Запам’ятайте також і PIN-код від картки. Записувати на папірці його не слід.
- Розраховуйтесь у торговельній мережі за допомогою смартфону з Google Pay або Apple Pay. Тоді ніхто не побачить реквізити картки.
- Встановіть у смартфоні підтвердження розрахунків Touch ID або Face ID.
- Налаштуйте ліміти по картці у мобільному додатку.
- Якщо втратили картку, обов’язково заблокуйте її через контакт-центр за 0 800 210 800, або ж у відділенні чи в Ощад 24/7.
- В Інтернеті користуйтесь перевіреними сервісами.
- Перевіряйте веб-ресурси, на яких плануєте робити оплати. Допомагайте ЗСУ та українцям, використовуючи рахунки перевірених організації/волонтерів. Або підтримуйте Армію за допомогою додатків Ощаду.
- Сайти, які приймають онлайн-платежі, мають бути захищеними. У стрічці адреси вони містять https:// та значок «замочок». На сайті мають бути значки захисту онлайн-покупок Verified by Visa та Mastercard Secure card.
Нагадаємо, раніше Ощадбанк оновив свій мобільний додаток.