Не панікуйте та зробіть чітке фото: Нафтогаз звернувся до українців через можливу проблему з оплатою
Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" роз’яснила, як бути в тому випадку, якщо рахунок було сплачено на помилкові реквізити. Компанія просить не панікувати й зробити наступні кроки.
Найперше у Нафтогазі кажуть, що проблеми при сплаті можуть виникнути тоді, якщо було не вказано номер особового рахунку; могли бути переплутані цифри або ж взагалі сплачено за чужим рахунком.
Що ж робити в такій ситуації, Нафтогаз дає відповідь у своєму дописі в соцмережі Фейсбук. Там кажуть, що потрібно передати чек з помилковою оплатою одним зі зручних способів:
- Зробіть чітке фото та надішліть його у Messenger Facebook або ж на електронну пошту client@gas.ua.
- Поштою на адресу: 25009, м. Кропивницький, отримувач ТОВ ГК "Нафтогаз України".
У Нафтогазі зазначають своїм клієнтам, щоб оплата зараховувалася за призначенням, завжди потрібно вказувати номер особового рахунку.
Скріншот допису ГК "Нафтогаз України" / Facebook.com
Відзначимо, ще деякі питання клієнт Нафтогазу може вирішити безпосередньо через звернення в особисті повідомлення до компанії в соцмережі Фейсбук. Пресслужба на основі таких питань вже неодноразово робила роз’яснення для споживачів стосовно різних питань.