Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Нафтогаз запровадив нововведення: що відомо про об’єднані платіжки

У Нафтогаз України розповіли про нещодавнє нововведення, яке покликане спростити споживачам отримання квитанцій та їх подальшу оплату.

Інтернет-видання PMG.ua розповідає, що відомо про зміни та кого зачеплять нововведення. Адже вони будуть тільки для частини українців. Для інших все поки залишається по-старому.

Розпочнемо з головного. Газопостачальна компанія Нафтогаз України оголосила, що з цього місяця частина споживачів отримуватимуть так звані об’єднані платіжки. Мова про дві квитанції – безпосередньо за спожитий газ та за його доставку, – але в одному файлі. При цьому змін у реквізитах чи способі оплати не відбулось.

Читайте також:
Якою буде ціна на газ для населення з 1 травня: до якого тарифу готуватись

У компанії наголошують, що їх до таких змін (мова про об’єднання квитанцій – ред.) спонукали споживачі своїми закликами. Тому Нафтогаз та Газмережі реалізували на практиці побажання клієнтів.

Перші об’єднані квитанції отримають споживачі у Кіровоградській та Харківській областях, а також абоненти у Дніпрі, Кривому Розі та Харкові.

Наголошуємо, що це не відбулось об’єднання самих послуг. Відбулось тільки "злиття" двох різних платіжок в один файл. У компанії Нафтогаз зазначають, що це не тільки зручно, а й економніше. Адже не потрібно буде витрачати додаткові кошти на друк квитанцій та їх доставку.

Наразі поки невідомо, чи впровадять об’єднані платіжки в одному файлі для всієї України, адже на поставлене запитання на цю тему Нафтогаз відповів, щоб споживачі "слідкували за їх новинами".

Відзначимо, що компанія днями наголосила, що буде більш якісно обслуговувати клієнтів, в тому числі у сегменті дзвінків на кол-центр.