Були дві квитанції за газ, стали три: Нафтогаз запитали, чому так сталось
Газопостачальна компанія Нафтогаз України нещодавно оголосила, що рахунки за спожитий газ у квітні сформовані. Після 20 травня споживачі почали отримувати паперові квитанції. Їх доставляють через Укрпошту.
Але одна зі споживачок попросила пояснити ситуацію, яка виникла в неї. Своє питання вона поставила у соцмережі Фейсбук. Жінка показала скріншот відразу трьох платіжок і запитала, чому їх відразу три. Хоча раніше були дві.
Нафтогаз на це відповів, що одна з квитанцій, яка показана на скріншоті, – це за розподіл блакитного палива. Сума грошей цієї квитанції піде облгазу. А щоб вияснити походження двох інших, споживачку попросили написати в особисті повідомлення із вказівкою особового рахунку.
Скріншот питання до Нафтогаз України / Джерело: www.facebook.com/NaftogazGasSupply
"Інформація в платіжному додатку може відрізнятись від фактичних даних", – йдеться у повідомленні Нафтогаз України. Компанія рекомендує дивитись всю інформацію про рахунки у їхніх сервісах. Мова про особистий кабінет споживача, а також чатботи в соцмережах.
Відзначимо, що публічної відповіді на вказане питання компанія не оприлюднила. Водночас потрібно врахувати той факт, що інших повідомлень стосовно схожої проблеми в коментарі до допису не надходило.
Відзначимо, що наразі споживачі повинні "закривати" дві квитанції: одну за спожитий газ, іншу – за розподіл блакитного палива. Платіжка за доставку газу відрізняється в залежності від регіону, адже залежить від кількох факторів.
Підписуйтесь на наш Viber.