Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Якщо не встигнете до 4 числа: для українців озвучили важливу новину

Фото: Depositphotos

Передати показники лічильника електроенергії потрібно у чітко визначений термін. Інакше може виникнути наступна ситуація.

Обленерго опублікувало важливу новину для українців, в якій пояснює принцип формування нової платіжки. Також енергетики роз’яснили що буде, якщо споживач не встигне показати об’єм спожитої за місяць електрики до 4 числа.

Передати показники електроенергії потрібно в останні 2 дні одного місяця та в перші 3 дні наступного. Тобто, у споживачів є п’ятиденний коридор. Відповідно, в грудні цього року це потрібно було зробити до 4 числа. Передані показники в ці дні зараховуватимуться станом на 1 число.

Читайте також:
29 та 30 листопада, а також у перші 3 дні грудня: озвучено важливу новину для українців

У випадку, якщо споживач не встиг виконати цю дію, а лічильник не обладнаний засобом дистанційної передачі показників, то рахунок сформують на основі середньодобового обсягу споживання. Це правило записане у Кодексі комерційного обліку електроенергії.

Саме через такий момент і виникають потім питання, мовляв, обленерго неправильно сформувало новий рахунок за спожиту електроенергію.

Щоб виключити таку прикрість, потрібно передавати показники у відведений термін. Зробити це можна багатьма способами. Зокрема, за допомогою чатботів, кабінету споживача, за телефоном чи електронною поштою. Або ж скористатись найдавнішим методом — через контролера.