Є одна прикрість: Нафтогаз пояснив українцям, як діяти в одній непростій ситуації
Нафтогаз України, у зв’язку зі скаргами громадян, пояснив алгоритм дій у випадку несправної роботи особистого кабінету споживача.
На початку місяця був період, спеціально відведений для передачі показників газового лічильника. Нафтогаз постійно наголошує, що це потрібно робити з 1 по 5 число, щоб отримати коректні нарахування у квитанціях.
Але в частини споживачів виникла одна прикрість — вони не змогли отримати доступ до особистого кабінету. А це, до слова, один з найпопулярніших способів передати показники газового лічильника. Свої звернення населення писало в коментарях на сторінці газопостачальної компанії Нафтогаз України в соціальній мережі Фейсбук.
Згодом найбільший постачальник блакитного палива в Україні пояснив, як діяти в цій прикрій ситуації. Запропонований наступний алгоритм дій:
- Для початку з’ясуйте, чи є доступ до інтернету.
- Далі необхідно очистити кеш та cookie-файли.
- Якщо це не допомогло, тоді закрийте всі вкладки у браузері або ж спробуйте отримати доступ до сайту у вкладці режиму інкогніто.
- Зробіть перезавантаження системи (пристрою).
- Можливо, є необхідність оновити програмне забезпечення (браузер) до актуальної версії.
Якщо виконані вище дії не дали результату й споживач не може отримати доступ до особистого кабінету, тоді варто звернутись в особисті повідомлення на сторінці компанії Нафтогаз. У тексті потрібно вказати мету звернення та дані актуального рахунку. Служба підтримки спробує надати допомогу та відповісти на поставлені запитання.
Раніше Нафтогаз розповів про нову можливість для українців — використання терміналів Ощадбанку для отримання квитанції та оплати рахунку.