Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Потрібно встигнути за 10 днів: озвучено попередження про запроваджені зміни

Фото: Depositphotos

Відключення споживачів за борги по комунальним послугам тривають. У компанії YASNO розповіли, що потрібно зробити у відведені 10 днів, якщо прийшло попередження.

Для початку слід відзначити, що процедура відключення електроенергії за несплату відбувається у кілька етапів. Так вимагає українське законодавство.

Перше, з чим стикаються споживачі з наявним боргом, – це повідомлення про можливе відключення. Щоб таке сповіщення надійшло на електронні засоби зв’язку, потрібно їх спочатку надати постачальнику.

Читайте також:
Прийде попередження з вписаною датою, далі дадуть 10 днів: для українців запроваджують зміни

Наступний етап передбачає офіційне попередження на адресу оператора системи розподілу. Це пов’язано з тим, що саме їх працівники виконують технічні роботи. Так само листа отримає споживач. Зазначимо, що відключення не відбувається відразу, а після терміну у 10 робочих днів з моменту інформування електропостачальником та не пізніше п’ятиденного терміну від моменту попередження оператором системи розподілу.

І ось тут наступає момент, коли можна уникнути «відрізання світла». За ці 10 днів потрібно встигнути розрахуватись за використану електрику та покрити борг. Варто врахувати банківську особливість, і на цьому наголошують у YASNO, що фінансова установа може перераховувати кошти до 3 днів. Тому порада є такою: варто кошти перерахувати якомога скоріше.

Як тільки гроші надійдуть, то постачальник електроенергії надішле листа оператору системи розподілу, щоб вони скасували відключення по цьому адресу. У разі, якщо відімкнення відбулось, то повторне під’єднання до мережі можливе тільки після сплати боргу та у термін до 5 днів (у місті буде трохи швидше).

Нагадаємо, найближчим часом тариф на електроенергію підвищуватись не буде. У цьому запевнило міністерство енергетики України.