Звертайте на таке увагу: як інколи обманюють у супермаркетах
Акції у супермаркетах інколи можуть бути… не акціями, а обманом. Це навіть легко перевірити простим математичним способом.
У мережі розповіли про випадки обманів, приховані під умовними акціями. Інколи навіть доходить до абсурду.
Наприклад, на прилавку лежить шматок шинки й біля нього акційна ціна — 110 гривень. Також є помітка про акційну вартість та знижку у -90%.
В цьому випадку акційна ціна повинна насторожити. Математичним способом можна швидко порахувати: якщо 110 гривень — це вартість після вже запропонованої знижки у -90%, то до акції цей самий шматок повинен був коштувати дуже дорого.
Супермаркети можуть таким чином «ловити» покупців на акції та сподіватись на їх неуважність.
Звісно, коли знижка зазначена у 5-7-9% — це більш реалістично, ніж 80-90%. А ще велика знижка може свідчити на протермінованість (чи близький термін до цього) продукту.
У будь-якому разі варто пильнувати такі моменти, щоб не потрапити на різного роду маркетингові хитрощі.
Раніше українцям розповіли про інші обмани на касі.