Почнеться 30 жовтня, буде до 3 листопада: оголошено важливе попередження

Фото: Depositphotos

Залишилось буквально два дні до періоду, коли потрібно передати показники лічильника електроенергії. Розповідаємо, чому щомісяця обленерго оголошують попередження і акцентують на датах звітування.

Звітний період дуже важливий і для споживачів, і для енергетиків. Тут відіграє момент із правильним нарахуванням у платіжках. Якщо не встигнути за відведені 5 днів, то нарахування у квитанції може відрізнятись від фактичного споживання.

На цей раз передати показники лічильника електроенергії потрібно з 30 жовтня до 3 листопада. Тобто, із найближчої середи до неділі. Всі дані зафіксуються операторами на 1 число.

Читайте також:
30 і 31 жовтня та 1, 2 й 3 листопада: з’явилось попередження для людей

Але бувають випадки, коли споживач не передав показники вчасно (або ж взагалі упродовж місяця). Це не означає, що йому взагалі не випишуть рахунок. Квитанція йому так само надійде, щоправда, в ній буде вказано суму, яка вирахувана із середньодобового споживання. Цей показник вираховується на основі споживання за аналогічний місяць попереднього року. Раніше таке пояснення надали у компанії YASNO.

Насправді є безліч нюансів у такому нарахуванні: враховується кількість днів, за які відсутні дані, коефіцієнт приросту (ця цифра завжди змінна) та інші моменти. Словом, краще завжди вчасно звітувати й тоді не буде жодний неправильних нарахувань.

Передати показники лічильника за електроенергію з 30 жовтня до 3 листопада можна багатьма способами:

  • через особистий кабінет споживача на сайті оператора системи розподілу (вони відрізняються залежно від областей),
  • через чатботи у соцмережах,
  • через SMS (в цьому випадку є попередження відносно правильності заповнення повідомлення, інакше система не зчитає дані),
  • за допомогою електронної пошти чи контактного центру.

Раніше виданні інформувало, як 6 місяців у році платити менший тариф за електроенергію.