Чому на касі почали питати номер телефону: для українців пояснили, навіщо це
Клієнти одного з банків заявляють про необхідність називати номер телефону на касі, щоб здійснити оплату комунальних послуг. Для українців пояснили, навіщо запитують номери.
У деяких банках для проведення оплати готівкою за комунальні послуги необхідно назвати свій номер телефону. Якщо клієнт відмовиться його надати, то є ймовірність у відмові проведення коштів. Частину людей хвилює, що це за збір даних.
Деякі громадяни просять пояснити, чому так відбувається і які є законні підстави відмовляти у проведенні платежів без вказання номера телефону? Одна з дописувачок соцмережі, яка це запитувала, каже, що не користується банківськими картками й саме тому розраховується готівкою.
У фінустанові, якій було адресоване це питання, пояснили технічними моментами програмного налаштування. Наприклад, в Ощадбанку платіж не приймуть без введення мобільного номера.
«Це обумовлено технічними налаштуваннями системи для забезпечення необхідного функціоналу програмного забезпечення»», — йдеться у повідомленні. Також надано додаткову інформацію стосовно договору про надання платіжних послуг. Якщо уважно його прочитати, то в ньому міститься пункт про збір і обробку персональних даних. Клієнт після його підписання надав дозвіл на цей збір даних, їх обробку та передачу (за необхідності — ред.) третім особам згідно із законодавством.
Повну інформацію, як банк зберігає та обробляє персональні дані клієнтів, розміщено у відповідній вкладці на офіційному сайті. Там також зазначено про мету обробки персональних даних та як вони захищені.
Раніше ПриватБанк пояснив, що відбувається з платіжними картками, якщо в них завершився термін дії.