Нараду з керівниками фермерських господарств провели в Мукачівській РДА
25 серпня 2010 року проведено нараду з керівниками фермерських господарств, а 26 серпня з керівниками сільгосппідприємств Мукачівського району за участю заступника голови райдержадміністрації Гарапка П.П, начальника управління агропромислового розвитку Йовбака І.І., начальника Держтехнагляду у Мукачівському районі Костюка М.Г. спеціалістів управління агропромислового розвитку апарату райдержадміністрації.
На нараді підведено підсумки збирання озимих зернових культур. За оперативними даними станом на 27.08.2010 р. скошено і обмолочено 6713 га, в усіх категоріях господарств, намолочено зерна – 19039 тонн, середня урожайність 28,4 ц/га.
Розглядалось питання щодо збереження зерна, заготівлі фуражного запасу, підготовки насіння до посіву. Рекомендовано товаровиробникам подати взірці насіння на аналіз в районну насіннєву станцію (в деяких господарствах засміченість зерна складає 70-80%) та до 1 вересня зробити баланс зерна в господарствах.
Відмічено низький показник кількості виготовлених державних актів на землю, в більшості випадків договора заключені на сертифікати, що унеможливлює в подальшому заключенню договорів оренди на землю. Це може негативно вплинути на посівну кампанію під урожай 2011 року. Аграрії сподіваються на державну підтримку та обгрунтовану ціну за вирощене зерно.
Був заслуханий кожний керівник підприємства. Проблеми одні - брак оборотних коштів в господарстві, низький відсоток, в окремих господарствах, виготовлення державних актів на землю, відсутність кондиційного насіння. Начальник управління звернувся до керівників з просьбою залишити посівні площі озимих під урожай 2011 року на рівні 2010 року.
Костюк М.Г., начальник Держтехнагляду по Мукачівському району, нагадав керівникам сільгосппіджприємств, що 1 вересня ц.р. закінчується термін проходження техоглядів тракторів та тракторних причіпів.
На нараді обговорені заходи посівної кампанії під урожай 2011 року та дані конкретні доручення керівникам сільгосппідприємств і спеціалістам управління.