"Золота" олія: один із супермаркетів Мукачева ввів обмеження на продаж більше 3 пляшок олії
Українці давно звикли до росту цін на продовольчі товари, проте за останні пів року ця тенденція набула вражаючих масштабів. Це підтверджують і виробники, і переробники, і торговельні мережі, і споживачі.
Зростання цін не перший місяць фіксують у найбільшій роздрібній мережі супермаркетів "АТБ". Там повідомили, що лише з листопада вартість цукру зросла на 11%, борошна – на 18% (очікується ще на 10%), макаронних виробів – на 13%, гречки – на 10%, гороху – на 15%, молока – на 5-10%, масла – на 5%.
Рекордсменом останніх місяців з подорожчання стала соняшникова олія – подекуди ціна цього продукту зросла на понад 60%. Ще на початку лютого вартість літра соняшникової олії, залежно від виробника, складала від 34 до 49 грн. А вже наприкінці березня у продуктових мережах ціни сягнули 60 грн за літр.
Вчора, 21 квітня, у супермаркеті АТБ в Мукачеві сфотографували оголошення, яке зараз активно коментують у мережі. На ньому зазначається: "З метою забезпечення можливості населення придбати "Олія 0,85 л розумний вибір соняшникова рафінована ПЕТ" вводиться обмеження на продаж товару в кількості до 3 шт в одні руки".
Дехто коментує, мовляв, "дожились…":
- "О це ми дожилися. А потім підуть, сіль, цукор та інші продукти. Сумно та прикро що в нас таке коїться";
- "Дожились у двадцять першому столітті";
- "Це в кожному АТБ кожного міста України. Країна, для якої соняшникова олія – національний продукт";
- "Докерувалися".
Втім, дехто зазначає, що таке зроблене з метою попередження перекупів.
- "А чи знаєте Ви, що більшість акцій в "АТБ" і "Сільпо" скупають оптовики і потім цей товар продають на ГІДі і Зеленому базарі?";
- "В АТБ на акційні товари завжди було обмеження. На будь-які: шоколад, консерви, олію, алкоголь. Для того, щоб не тарились перекупи ящиками. Хочеш більше, йдеш два-три, десять разів в чергу".
Так чи інакше, за останні тижні вартість пляшки олії стала мемом. У скрутній ситуації дехто віджартовується.