Україна та війна стали найпопулярнішими темами світових ЗМІ у 2022 році
З 1 мільярда годин, які аудиторія планети витратила на читання новин, Україна та війна зайняли 278 мільйонів годин. Всього до рейтингування увійшли 6,5 млн новинних історій з 32 тем.
Відповідні результати надала аналітична компанія Chartbeat.
Статистичні дані показали, що новини про Україну та війну настільки перевищують сукупний результат інших гучних подій, що навіть "перевершили" смерть британської королеви Єлизавети II, бійку голлівудських зірок Вілла Сміта та Кріса Рока та інші.
Тема українців отримала приблизно такий самий результат, який у 2021 році був за Covid.
Крім того, за версією видання The Economist, Україна стала "державою року" – "за героїзм народу та опір агресору".
Журналісти зазначили, що, як правило, важко вибрати "країну року", зазвичай для цього влаштовують дебати, але цього року вибір був очевидним: "Це може бути лише Україна".
Крім того, у The Economist виділили чотири якості, які виявили українці. Це – героїзм, винахідливість, стійкість, натхнення.