• Головна
  • Життя
  • Для всіх, у кого встановлена Дія на телефоні, запровадили нововведення

Для всіх, у кого встановлена Дія на телефоні, запровадили нововведення

Свідоцтво про реєстрацію автомобіля в Дії
Фото: Віталій Носач, РБК-Україна

Тепер встановлена Дія на телефоні дасть змогу всім водіям відновити свідоцтво про реєстрацію автомобіля. Тобто, зробити це можна онлайн.

Про нововведення повідомили у Головному сервісному центрі МВС. Там уточнили, що створена у Дії заява надійде фахівцям на розгляд. Вони перевірять документи, зіставлять всі дані з державними реєстрами та опрацюють звернення.

На кожному етапі відбуватиметься контроль. Надалі водії отримають документ поштою чи у відділення, або ж можна замовити доставку відразу додому. З телефона навіть можна обрати новий номерний знак із серією DI.

Читайте також:
Стосується тих, хто оплачує в магазині карткою: з’явилось попередження про відмову

Передбачено, що послугу онлайн надаватимуть в кількох випадках. Зокрема, коли свідоцтво про реєстрацію втрачено або ж сильно пошкоджено, якщо довелось змінювати персональні дані, а також з метою отримання нових номерів. Але встановлена Дія на телефоні не допоможе оновити дані онлайн в тому випадку, якщо внесено конструктивні чи технічні зміни в автомобіль. В цьому разі доведеться особисто їхати у сервісний центр.

Щоб здійснити перереєстрацію автомобіля, Дія має підтягнути такі документи:

  • ідентифікаційний номер того, хто звертається,
  • свідоцтво про реєстрацію авто,
  • ID-картку громадянина.

У момент подачі заяви є змога як залишити поточний номерний знак, так і обрати новий (видається серія DI). Заяву загалом розглядатимуть до 5 календарних днів, але у перші 24 години після первинної обробки інформації доведеться оплатити послугу.

Щодо ціни, то в Дії вона аналогічна до тієї, яка передбачена при особистому зверненні у сервісний центр — 1240 гривень. Водночас оплата доставки поштою здійснюється окремо.

Раніше для водіїв звернулись з проханням чітко дотримуватись своїх черг для відвідування сервісних центрів. Оскільки було запроваджено нововведення, потрібен деякий час на стабілізацію роботи сервісних центрів.