Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 313 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 000+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Стосується тих, хто оплачує в магазині карткою: з’явилось попередження про відмову

Стосується тих, хто оплачує в магазині карткою: з’явилось попередження про відмову

Стосується тих, хто оплачує в магазині карткою: з’явилось попередження про відмову
Фото: Depositphotos

Часом на касі магазину може статись неприємна подія, коли покупець в момент розрахунку отримує відхилення оплати карткою. Тобто кошти не зараховуються.

Товар вже викладений на касі, позаду черга, але одна прикра ситуація з розрахунком може призвести до затримок з оплатою. Повідомлення «Транзакція відхилена» може з’явитись з кількох причин і варто про них знати.

ВІДЕО ДНЯ

Відкриті дані свідчать, що ті, хто оплачує в магазині карткою, стикались з відмовою у 5-14% випадках. На з’ясування причини та повторну оплату в середньо витрачається 5-7 хвилин. На додачу — хвилювання, втрата настрою та інші нематеріальні наслідки.

Читайте також:
Тільки не робіть так на касі у магазині: через яку діють можуть виникнути проблеми
Реклама

Що значить, коли платіж карткою не проходить

Іноді при спробі розрахуватись карткою платіж не проходить. Це називається відхиленням транзакції — ситуація, коли банк, що видав картку, або платіжна система не дозволяє здійснити операцію. Такий збій має чітке визначення: платіж блокується ще до того, як гроші списуються з рахунку.

Причин цього може бути безліч і зрозуміти, чому саме платіж не пройшов — вже половина справи. Повідомлення типу «транзакцію відхилено банком» чи «оплату не здійснено» не дають багато інформації. Вони лише повідомляють про відмову, не пояснюючи деталі. Часто покупцю доводиться самостійно здогадуватись, у чому справа — перевіряти залишок коштів, термін дії картки тощо.

Реклама

Щоб полегшити це завдання, нижче ми розглянемо найбільш типові причини відхилення платежів.

Причини відхилення платежу

Існують причини, які можна виправити відразу на касі, а є такі, які потребують тривалого часу.

Але почнемо ми з окремої, так би мовити, нетехнічної — недостатньо коштів на рахунку. В цьому випадку жодних збоїв у роботі немає, потрібно поповнити баланс картки й тоді вона запрацює.

Реклама

До причини, яку можна швидко вирішити, є — відмова через перевищення ліміту. Чимало людей в цілях безпеки ставлять ліміти на покупки. Наприклад, кілька тисяч гривень на день. Якщо покупець за ту добу здійснював дороговартісні придбання, то міг досягнути ліміту. Цю ситуацію можна швидко вирішити у мобільному застосунку банку, просто збільшивши максимальну суму покупок на день.

Також швидко вирішується питання з невірно введеним паролем. Повторіть спробу, ввівши дійсний код.

Складнішими до вирішення і не такими швидкими є наступні причини:

  • банк заблокував картку — зазвичай це відбувається через підозрілу активність або незвичні транзакції (з метою запобігання шахрайства),
  • збій у роботі термінала або платіжної системи — цей випадок не залежить від покупця, але напряму впливає на нього (доведеться чекати відновлення роботи системи або ж розрахуватись готівкою).

Колись ще існувала причина закінчення терміну дії платіжки, але в період війни банки продовжили термін дії карток. Відповідно, ними можна розрахуватись.

Нагадаємо, ПриватБанк запровадив нововведення при розрахунку карткою на касі.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно