Обласний центр Закарпаття матиме власний бренд

Обласний центр Закарпаття матиме власний бренд
Сьогодні, 14 січня, під час засідання Ужгородського міськвиконкому його членам було презентовано Програму підготовки стратегії міста до 2029 року. Основна її мета — розробка стратегічного плану...

Сьогодні, 14 січня, під час засідання Ужгородського міськвиконкому його членам було презентовано Програму підготовки стратегії міста до 2029 року.

Основна її мета — розробка стратегічного плану розвитку міста. Для цього, зокрема, буде проаналізовано життя Ужгорода протягом 2008-2013 років та проведено соціологічне дослідження вподобань та думок містян.

Обійдеться програма Ужгороду у 210 тисяч гривень.

Наостанок за пропозицією члена виконкому Максима Іванова було вирішено до плану Програми додати питання розробки бренду Ужгорода.