Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • 75-річний закарпатець перетворив "Москвич" на справжній квадроцикл

75-річний закарпатець перетворив "Москвич" на справжній квадроцикл

Унікальний квадроцикл самотужки сконструював ужгородський винахідник. 75-річний мешканець обласного центру Олег Ільїн створив авторський транспортний засіб з металу та підручних матеріалів....

Унікальний квадроцикл самотужки сконструював ужгородський винахідник.

75-річний мешканець обласного центру Олег Ільїн створив авторський транспортний засіб з металу та підручних матеріалів. Чоловіку вдалося виготовити квадроцикл за півтори року.

На деталі для свого творіння витратив близько двох тисяч гривень. Це не перший транспортний засіб, який чоловік зробив власноруч. Кілька десятків років тому Олег Ільїн перший на Закарпатті, хто сконструював автомобіль.

Пану Олегу знадобилося півтора року, аби зі старих автівок, металу та підручних матеріалів сконструювати свій чотириколісний «шедевр». Слюсар та зварювальник за професією, чоловік все життя працює з металом. Ідею виготовити квадроцикл ужгородець виношував давно. У свої 75 років він вирішив реалізувати давню мрію.

Пан Олег Ільїн ділиться: «Я дуже люблю працювати з металом. Я сам зварювальник, слюсар. Не хочу хизуватися, але я з металу можу зробити все що завгодно. Більшість деталей, з яких вдалося сконструювати квадроцикл в мене залишилися ще зі старого «Москвича». Саме вони і були основою для створення квадроцикла. Увесь метал обробляв на станку. А ось шини, електроди, колеса та диски мені привезли знайомі з-за кордону. Працював поволі, не кожен день, а лише тоді, коли мав на це час і натхнення. Відтак, менш ніж за два роки мені вдалося сконструювати квадроцикл».

Конструктор запевняє, що жодних ескізів дизайну квадроцикла не створював. Ідеї виникали вже під час роботи. Крім того, такий транспортний засіб обійшовся автору небагато-немало - в дві тисячі гривень. Кузов та рами автомайстер зробив з металевих листів самотужки. Придбав лише колеса, шини та двигун.

Ужгородський конструктор вже випробував свій винахід. Зізнається – в гори на ньому поки що не поїде. Наразі катається на своєму квадроциклі лишень по місту.

Пан Олег зізнається: «Коли їжджу по Ужгороду - ловлю на собі зацікавлені погляди перехожих. Часто мене запитують: де я придбав цей транспортний засіб. Відповідаю, що зробив його сам. Люди дивуються, й мало хто вірить в це. Поки що квадроцикл їздить на малій швидкості. Але наразі мене це влаштовує. А згодом, коли будуть додаткові кошти - неодмінно його вдосконалю. Планую придбати потужніший двигун, відтак можна буде їздити куди завгодно».

Авторським винаходом пана Олега не натішиться і його родина. Дружина ужгородського конструктора підтримує всі його ідеї та починання. Жінка переконана - це хобі дає чоловіку наснагу та любов до життя. Зі слів дружини конструктора Йожини Ільїної, пан Олег завжди дивував родину новими виноходами. Жінка каже: «Навіть коли він пішов на пенсію - все одно займався улюбленою справою. Ми завжди його підтримуємо, адже все, що він змайстрував власними руками - унікальні речі».

До речі, квадроцикл – не єдиний транспортний засіб, який виготовив ужгородський винахідник. У 1972 році пан Олег першим на Закарпатті сконструював автомобіль довжиною 6 метрів та 2 завширшки. На авторській машині він з родиною проїздив понад двадцять років.

Ужгородський конструктор розповідає: «Мені завжди подобались американські автомобілі. У 1972 році я змайстрував подібну автівку. Вона була широка та довга. У 1973 році цей автомобіль зареєстрували в Москві. Відтак ми з дружиною об’їздили на ньому всю Прибалтику, Кавказ, Західну Україну, були в Сочі, Батумі. Востаннє я катався на цій автівці в 1992 році».

Та на досягнутому кмітливий ужгородець не зупиняється. Найближчим часом працюватиме над створенням ще одного транспортного засобу. На цей раз конструюватиме для дружини триколісний велосипед, який буде оснащений електродвигуном.

Мирослава Куруц