Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • На Закарпатті масово зафіксовано агітацію Порошенка без вихідних даних

На Закарпатті масово зафіксовано агітацію Порошенка без вихідних даних

В останні дні агітаційного періоду на Закарпатті спостерігається масове розміщення агітації за кандидата на пост Президента України Петра Порошенка. Значна частина агітаційної продукції розміщена без...

В останні дні агітаційного періоду на Закарпатті спостерігається масове розміщення агітації за кандидата на пост Президента України Петра Порошенка. Значна частина агітаційної продукції розміщена без вихідних даних. Зокрема, наклейки та «розтяжки» з такими порушеннями за останні дві доби зафіксовані в Ужгороді по вул. Берчені, вул. Підградській, вул. Льва Толстого (біля облмуздрамтеатру), в мікрорайоні «Шахта» та на пл. Петефі.

Крім порушення з вихідними даними, агітація кандидата Петра Порошенка в Ужгороді порушує ще й правила розміщення матеріалів передвиборної агітації, які затвердив Ужгородський виконком. Відповідно до Рішення Виконавчого комітету Ужгородської міської ради «Про розміщення матеріалів передвиборної агітації» №110 від 16 квітня 2014 року розміщення агітації дозволене «лише в спеціально визначених місцях, а саме : на існуючих рекламно-інформаційних тумбах (їх в Ужгороді 5 – авт.); рекламних щитах, дошках оголошень, огорожах будівельних майданчиків та підприємств (за згодою власника) (14 – авт.), розташованих в людних місцях». Попри це агітацію розміщують на стовпах, парканчиках, на дверях під’їздів, в під’їздах багатоповерхових будинків, на деревах та приватних будинках.

Згідно з частиною 16 статті 64 Закону України «Про вибори Президента України»: «Забороняється виготовлення та розповсюдження друкованих передвиборних агітаційних матеріалів, що не містять відомостей про установу, яка здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів».