Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

На Рахівщині ліквідують стихійні ринки

16 липня в Рахівській РДА засідала комісія з приводу ліквідації стихійних ринків у населених пунктах району. заступник голови райдержадміністрації Валерій Сабов. Наразі у населених пунктах району...

16 липня в Рахівській РДА засідала комісія з приводу ліквідації стихійних ринків у населених пунктах району. заступник голови райдержадміністрації Валерій Сабов.

Наразі у населених пунктах району створені комісії, які щоденно вестимуть контроль за торгівлею в невизначених для цього місцях, а також надавати роз’яснення населенню щодо заборони торгівлі на вулицях.

Як зазначив під час засідання заступник голови райдержадміністрації Валерій Сабов, у разі ігнорування робочим групам наказано керуватись ст. 152 Адміністративного кодексу України „Про порядок благоустрою населення” та залучати дільничного інспектора міліції та інші служби району.

Особливу увагу необхідно приділити стихійній торгівлі сезонними ягодами (чорниця), що періодично виникає на тротуарі біля центрального моста в місті Рахів, що перешкоджає безпеці учасників дорожнього руху.

За результатами комісії вирішили звернутись до Управління Держкомзему у місті Рахів і Рахівському районі Закарпатської області за роз’ясненням щодо цільового призначення земельних ділянок по вул. Лисинка, Миру, біля ТДОВ „Лісоруб”, смт. Ясіня та вулиці Інтернаціональній, смт. Бичків Рахівського району та заслухати всі служби про пророблену роботу у напрямі стихійної торгівлі на постійно діючі комісії по питанню ліквідації стихійної торгівлі райдержадміністрації.

Рахівська РДА