Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • В обласній раді обговорили питання будівництва об’їзної дороги навколо Берегова

В обласній раді обговорили питання будівництва об’їзної дороги навколо Берегова

Сьогодні, 18 січня в.о. голови облради Йосип Борто провів нараду щодо будівництва об’їзної дороги навколо м. Берегово.

У нараді взяли участь в.о. директора департаменту житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури ОДА Едуард Маляр, головний інженер Служби автомобільних доріг в Закарпатській області Василь Стадник, перший заступник голови Берегівської РДА Віталій Матій, перший заступник голови Берегівської міської ради Гейза Орос та інші, – йдеться у повідомленні Закарпатської ОДА.

Як зазначив Йосип Борто, велика ймовірність того, що цього року в основному за кошти ЄС буде проведена реконструкція пункту пропуску "Лужанка-Берегшурань" та облаштування інфраструктури для оформлення вантажного автотранспорту. При реалізації цих планів для усунення автозаторів на дорозі регіонального значення "Мукачево-Берегово", яка проходить через центр міста Береговo, важливо найближчим часом вирішити питання будівництва об’їзної дороги навколо м.Берегова.

Усвідомлюючи важливість цього питання в рамках розвитку Пан-європейського транспортного коридору №5 за маршрутом "Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів-Київ" на території Угорщини практично завершено будівництво нової автомагістралі у напрямку українсько-угорського кордону. З території Угорщини через КПП "Лужанка-Берегшурань" очікується значне зростання потоку транспорту, – наголосив Йосип Йосипович. Тепер слово – за українською стороною.

У ході обговорення порушених питань наголошувалось, що цей проект вже має свою історію. Затверджувався він у 2007 році. Відповідним розпорядженням Кабміну України передбачалось завершення цього об’єкта ще у 2010 році. Кошторисна вартість його становила 149 млн грн (у цінах 2007 р.).

Загальна протяжність об’їзної дороги 14,8 км з двома шляхопроводами та двома мостами. Замовник робіт – Державне агентство автодоріг України.

На нинішній час виконання робіт на цьому дорожньому проекті становить 25,1 млн грн, а попередньо до скоригованої проектно-кошторисної документації орієнтовна вартість будівельно-монтажних робіт складає на сьогодні в межах 500 млн грн.

Обласна рада та обласна державна адміністрація зі свого боку провели низку нарад, у т.ч. й спільно із представниками відповідних міністерств і служб Угорщини. Надіслано ряд звернень в органи державної влади України з проханням виділити кошти на продовження будівництва цієї важливої дороги. Але, на жаль, справа не зрушилася з місця.

На думку Василя Стадника, логічно проект поділити на чотири пускові комплекси і поетапно йти до його завершення.

Як зазначалось на цій нараді, для завершення робіт облдержадміністрація спільно з Головним управлінням Держземагенства України, Службою автомобільних доріг України в Закарпатській області та представниками угорського уряду опрацьовували питання про можливості співфінансування угорським Ексімбанк (EXIMBANK) під державні гарантії будівництва об’їзної автодороги.

Як стало відомо, 4 грудня 2015 р. у Будапешті відбувся угорсько-український бізнес-форум, на якому перший заступник Міністра інфраструктури України В. Шульмейстер заявив, що з метою вирішення цього давно наболілого питання українська сторона готова розглянути різні пропозиції, у т.ч. й ті, що поступили з Угорщини. Тому Державне агентство автомобільних доріг України готове до співпраці з угорською стороною, але без надання державних гарантій.

Ситуація ускладнюється й іншим питанням, як зазначали учасники наради. А це відведення земельних ділянок під цей об’єкт на місцях. Люди неохоче йдуть на співпрацю.

Як підсумував Йосип Борто, маємо предметно і відповідально попрацювати з кожним власником земельної ділянки окремо, провести реєстр земельних ділянок, направити відповідне Звернення обласної ради на адресу КМУ щодо пошуку шляхів фінансування в необхідних обсягах будівництва об’їзної дороги навколо Берегова та облаштування КПП «Лужанка».