В Ужгороді планують встановити нові сучасні рекламні щити
Понад 60 мільйонів гривень – залишок міського бюджету за 2 квартал 2016 року – прозвітувала начальник Фінансового управління Леся Гах. Ці кошти буде розподілено між бюджетними галузями Ужгорода.
«Перевиконання бюджету було серйозним, понад 62 мільйони гривень, що дало нам можливість збільшити видатки на благоустрій, медицину, освіту тощо», – мовила Леся Гах.
Розміщення зовнішньої реклами – одне з найважливіших питань міста. На черговому засіданні міськвиконкому було прийнято рішення про демонтаж зовнішньої реклами та встановлення її в нових, визначених, місцях. Також підприємство – розміщувач реклами зобов’язався осучаснити рекламні щити при виїзді на транспортний міст та забрати зовнішню рекламу зі скверика навпроти ОДА.
«Оскільки у нас діє заборона на встановлення зовнішньої реклами на кільцевих дорогах, то виноситься на розгляд проект рішення про затвердження альтернативних місць розміщення реклами. Всі договори і дозволи є», – зауважила Тетяна Полтавцева, заступник начальника департаменту міського господарства Ужгородського міськвиконкому.