Новий Бескидський тунель будується з випередженням графіка
Тривають роботи зі спорудження нижнього уступу нового двоколійного Бескидського тунелю в Карпатах. Станом на 9 вересня будівельники пройшли 1414 метрів.
Цей показник значно випереджає графік проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів за добу.
Нагадаємо, що роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року та планується закінчити в ІI кварталі 2018 року. Перший етап будівництва тунелю – проходку верхнього уступу було завершено в січні 2016 року.
Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту, довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.
Цей тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту.