Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Вже з 21 вересня зміняться правила "автоцивілки"

Згідно з повідомленням Моторно-транспортного страхового бюро України, 21 вересня 2019 року набуває чинності розпорядження Нацкомфінпослуг, яким запроваджуються на 30% збільшені ліміти по «автоцивілці». Зі згаданого дня вони становитимуть до 130 тисяч гривень за шкоду заподіяну майну, та до 260 тис. грн за шкоду, заподіяну здоров’ю та життю потерпілих.

Це ще не всі зміни: вводиться коригувальний коефіцієнт 0,9 на вартість договорів, які укладатимуться власниками електромобілів.

А от водіям авто з іноземною реєстрацією, які очікують повернення «перехідного періоду», «автоцивілка» тепер обходитиметься значно дорожче: зараз для «євроблях» ціна збільшується у 2-4 рази, а після 21 вересня підвищуючі коефіцієнти будуть в діапазоні від 5 до 10. Тобто, у стільки разів зростатиме ціна страховки відносно регулярної.

Читайте також:
Штрафи для євроблях відтермінували

Змінюється й принцип визначення вартості договору в залежності від регіону. Зараз ще діє прив’язка до місця реєстрації транспортного засобу, а з новими правилами тарифний коефіцієнт К2 визначатимуть за місцем реєстрації власника автомобіля (або за місцем реєстрації юридичної особи, яка експлуатує ТЗ). Разом із цим зменшено кількість тарифних зон, з семи до шести.

І ще кілька слів про знижки: у разі оформлення договору виключно в електронному варіанті, страховики матимуть право застосувати знижувальний коефіцієнт 0,9 для таких клієнтів. Тож найвигідніше – мати електромобіль та придбати електронний поліс. А от якщо у вас нерозмитнене авто – тоді краще його чимшвидше «легалізувати», бо так чи інакше його утримання стає дедалі дорожчим та все більш ризикованим.