Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Ужгород обирає туристичний логотип міста

У сучасному світі міста, як і люди, конкурують між собою. Тому створення неповторного образу міста, переданого через логотип, допоможе зацікавити туристів, підвищити впізнаваність та продемонструвати унікальність території. Наприклад, для одних Ужгород – це місто, де найгарніше квітнуть сакури, для інших – де багато міні-скульптур, а для декого – місто, де роблять найкращу каву в країні. А з чим у Вас асоціюється Ужгород?

Щоб отримати відповідь на це запитання, нещодавно був оголошений конкурс з розробки концепцій туристичного логотипу та гасла міста Ужгорода. Із 12-ти надісланих пропозицій конкурсна комісія міської ради відібрала 5 фіналістів.

Читайте також:
Світ побачила нова книга "Мистецький туризм на Закарпатті"

Тепер настав час ужгородців висловити свою думку та обрати найкращий концепт туристичного логотипу для рідного міста. Отже, запрошуємо всіх охочих долучитися до публічної консультації, яка триватиме до 30 березня 2020 року.

«Оберіть концепцію туристичного логотипу міста Ужгород» із 5 запропонованих варіантів. Зробити вибір можна за допомогою ресурсу «Ваша думка» за посиланням: vdmk.org/1062 або на офіційному сайті міської ради за посиланням: https://rada- uzhgorod.gov.ua/publichni- konsultatsiyi/ або ж надіславши SMS на номер +38 (093) 177-00-35 такого змісту: «1062 пробіл та номер обраного варіанту» (вартість – за тарифами кожного з операторів).

Результати публічної консультації стануть основою для прийняття рішення міською радою Ужгорода щодо логотипу та подальшого розвитку туристичного потенціалу міста.