Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Відомі результати голосування за туристичний логотип Ужгорода

Відомі результати голосування за туристичний логотип Ужгорода

Великі міста у всьому світі давно зрозуміли важливість брендингу для розвитку міста, адже саме він дає можливість створити неповторний образ міста, підвищити його впізнаваність, зацікавити туристів та залишити унікальні спогади, пов’язані саме з цим містом. Наприклад, для одних Ужгород – це місто, де найгарніше квітнуть сакури, для інших – де багато міні-скульптур, а для декого – місто, де роблять найкращу каву в країні.

Однак, окрім власних асоціацій з містом, є одна загальна для всіх, яка пов’язана з логотипом та слоганом. Саме їх із задоволенням використовують місцеві мешканці, виготовляючи різну продукцію, зокрема сувенірну.

Читайте також:
Ужгород обирає туристичний логотип міста

Зовсім нещодавно за допомогою публічної консультації обрали слоган Черкаської області. Ще раніше слоган свого міста обрали дрогобичани. В Ужгороді також скористалися інструментом публічних консультацій: 17 березня оголосили про старт публічної консультації та запросили ужгородців обрати концепцію туристичного логотипу міста. Конкурс з розробки концепцій туристичного логотипу та гасла міста Ужгорода провели незадовго до початку консультації. Із 12 надісланих пропозицій конкурсна комісія міської ради відібрала 5 фіналістів. Саме їхні пропозиції логотипів були винесені на загальне обговорення.

Консультація тривала до 30 березня включно і за цей час до обговорення долучилося 1218 ужгородців. Кожен мав можливість висловити свою думку, надсилаючи СМС з номером відповіді або використовуючи систему «Ваша думка».

Голоси містян розподілилися наступним чином:

  • варіант №1 - 60 голосів (4,9%);
  • варіант №2 - 376 голосів (30,9%);
  • варіант №3 - 631 голос (51,8%);
  • варіант №4 - 55 голосів (4,5%)
  • варіант №5 - 96 голосів (7,9%).

Як бачимо, найбільшу підтримку отримали варіанти №2 і №3, результати публічної консультації стануть основою для обрання концепції туристичного логотипу Ужгорода.