Москаль став наймедійнішим головою ОДА в Україні
За результатами моніторингу ЗМІ, проведеному проектом «Медіатека», очільник Закарпатської ОДА став наймедійнішим серед своїх колег. Геннадія Москаля згадали в інформаційних повідомленнях 7586 разів.
Сервіс «Медіатека» спеціалізується на моніторингу та аналізу ЗМІ, надання адаптованих IT-рішень для створення персональної бази інформації онлайн- і офлайн-джерел, а також моніторингу та аналізі всіх типів соціальних медіа, – йдеться у повідомленні Дениса Старостіна.
19 грудня аналітики проекту опублікували на своїйсторінці в «Facebook» дослідження згадуваності очільників ОДА за 2016 рік. На їхню думку, губернатор сьогодні повинен не лише приймати важливі рішення, але й ефективно комунікувати з громадою. У тому числі, через ЗМІ.
Перше місце серед губернаторів 24 областей України посів голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль. Про нього згадували в медіаполі 7586 разів. Більшу згадуваність має лише голова КМДА Віталій Кличко – 15 538 інформаційних повідомлень.
Ім’я Москаля не лише активно з’являється в локальних і всеукраїнських інтернет-виданнях. Він активно використовує соціальні мережі в своїй промоції. На сторінці очільника Закарпатської області в «Facebook» 86000 підписників. А його публікації набирають в середньому більше 1000 вподобань від інших користувачів.
Довідка: Результати сформовані при використанні системи моніторингу медіа «Медіатека», було досліджено понад 13 млн. повідомлень, з них 1,5% – стенограми ТБ, 0,7% – стенограми радіо, 2% – матеріали друкованих ЗМІ, 15,6% – повідомлення Facebook, решта – сайти онлайн-видань та інформагентств.